به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان،دور پنجم ارزیابی و انتخاب کارآفرین زن برتر، از ۱۲ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ انجام شد که نسرین فلاحی مدیر عامل شرکت فناوران آزمون صنعت تتیس مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور بندرانزلی از منتخبین این دوره معرفی […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان،دور پنجم ارزیابی و انتخاب کارآفرین زن برتر، از ۱۲ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ انجام شد که نسرین فلاحی مدیر عامل شرکت فناوران آزمون صنعت تتیس مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور بندرانزلی از منتخبین این دوره معرفی شد

 شرکت فناوران آزمون صنعت تتیس با ایده محوری «سامانه هدایت سنج آنلاین سیالات» در مرکز رشد واحدهای فناور بندرانزلی به مدیریت خانم نسرین فلاحی فعالیت می نماید. این دستگاه برای سنجش میزان سختی (هدایت الکتریکی) آب مورد استفاده قرار می گیرد.

 این دستاورد در صنایع آب و فاضلاب، نیروگاه‌ها و داروسازی‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قابلیت استفاده در واحدهای آب شیرین کن و استحصال آب شیرین از آب دریا نیز می باشد.

 طرح انتخاب زنان برتر کارآفرین با رای مردمی از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد.

 معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اقدام به معرفی زنان کارآفرینی نموده است که چه به صورت شخص حقیقی و چه به صورت شخصیت حقوقی اقدام به کارآفرینی نموده اند.

بنابراین از عموم مردم دعوت شد تا در امر رای گیری به این زنان کارآفرین اقدام نمایند. این رای‌گیری از آغاز تا کنون پنج بار بشکل گسترده انجام شده است. در پایان هر رای‌گیری ۱۰ نفر برتر در حوزه شهری و روستایی بر اساس آرا انتخاب می شوند.

قبل از آغاز رای گیری، از همه زنان کارآفرین درخواست شد که معرفی خود و فعالیتی که انجام می‌دهند را در قالب فیلم برای دفتر ریاست جمهوری ارسال نمایند.

 **جهت ارتباط با این شرکت فناور فناوران آزمون صنعت تتیس می توانید با شماره تلفن ۴۳۴۴۳۰۰۵(۰۱۳) ، مرکز رشد واحدهای فناور بندرانزلی تماس حاصل نمایید.**

ttis-falahi