گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی فومن از شناسایی و دستگیری سارق منازل این شهرستان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

 

صفیر گیلان؛سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می‌طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت‌های اصلی پلیس در اجرای ماموریت باشد اظهار داشت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری و مردم است.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت‌ منزل در سطح شهرستان فومن و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی سرنخ‌های بدست آمده از صحنه‌های وقوع سرقت، یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فومن از اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت منزل در تحقیقات پلیس خبر داد و تصریح کرد: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.