خلبان رحمانی تصریح کرد؛ دوران دفاع مقدس با رشادت‌های ارتش قهرمان و همراهی سایر نیرو‌های مسلح پیروزمندانه به پایان رسید و تقدیم ۴۸ هزار لاله پرپرشده از سوی ارتش، بخشی از بهای این ظفرمندی بود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ خلبان ولی رحمانی در جمع باشکوه نمازگران در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه ارتش ایران طی چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و بعد آن  همواره با هم‌افزایی و همدلی نیروی مسلح،سپاه و فراجا برای ایجاد امنیت پایدار در کشور تلاش کرده و از هیچ جانفشانی فروگذار نکرده است افزود:ارتش کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده است.

ویبا اشاره به اینکه  لاله سرخ ارتش که برای حفاظت و حراست از این خاک و پاسداری از ایران اسلامی جان خود را نثار کردند مردانی بزرگ چون شهیدان بابایی،خلعتبری ،دوران…. هیچگاه فراموش نخواهند شد، ارتشیان بی هیچ چشمداشتی و بی منت همیشه خدمتگذار مردم‌ هستند تصریح کرد؛ دوران دفاع مقدس با رشادت‌های ارتش قهرمان و همراهی سایر نیرو‌های مسلح پیروزمندانه به پایان رسید و تقدیم ۴۸ هزار لاله پرپرشده از سوی ارتش، بخشی از بهای این ظفرمندی بود.

سرهنگ رحمانی دلدادگی مردمی را از خصایص  برجسته ارتش و ارتشیان خواند و گفت:ارتش پا به رکاب فرمان رهبری بی منت برای مردم جانفشانی می کند و این در کنار مردم و با مردم بودن ارتش  شاخص است و ارتش به این عزت افتخار می کند.

وی افزود: ارتش در کنار اقدامات دفاعی، در مناطق محروم در حال خدمت به مردم ایران و جهان اسلام است، در حوزه بهداشت نیز به هنگام شیوع ویروس کرونا هر آنچه در توان داشت برای خدمت به مردم بکار بست و امروز بخش عظیمی از اورژانس هوایی توسط ارتش انجام می‌شود.

خلبان رحمانی با بیان اینکه امروز بخش عظیمی از اقدامات اورژانس هوایی کشور را ارتش انجام می دهد افزود: ارتش در کنار مردم ،برای مردم و فدای مردم  در تمام شرایط است و این وطن پرستی و انقلابی بودن و جانفشانی سرامد است.

وی ضمن تقدیر از رسانه ها به جهت پوشش اخبار اقتدار ارتش گفت: ما سربازان ارتش وظیفه سربازی  را انجام می دهیم.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری