صفیر گیلان؛سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دومین روز برپایی میز ارتباطات مردمی ، با بررسی روند پاسخگویی مسائل و مشکلات مردم و فعالان حوزه اقتصادی ، توصیه هایی به مدیران دستگاههای تابعه در جهت سرعت بخشیدن به روند پاسخ گویی به مردم ارائه داد.

صفیر گیلان به نقل از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)،  سیدعباس حسینی در سفر خود به گیلان با حضور در میز ارتباطات مردمی ، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان قرار گرفت.

در این بازدید مدیران دستگاههای تابعه، رؤسای بانک های دولتی و مدیران بیمه های استان  گیلان، مهمترین مطالبات مردمی در این دور روز را به نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد گزارش دادند.

دکتر حسینی، در مدت استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه در استان گیلان، با مراجعه کنندگان از نزدیک دیدار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم، رهنمودهایی ارائه داد.

شایان توجه است نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران دستگاههای تابعه‌ی وزارت متبوع و مدیران ارشد شبکه‌ی بانکی در استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه  ۷ و ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰  از ساعت ۸الی ۱۸ در میز ارتباطات مردمی مستقر در محل اداره کل دارایی استان ، با متقاضیان ارتباط چهره به چهره خواهند داشت.