به گزارش صفیر گیلان ؛ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اعلام برگزاری ضروری این جلسات گفت : هدف از برگزاری این جلسه رسیدن به یک راهکار و یا رفع مشکل برای نجات جان و مال هموطنان است. به گزارش صفیر گیلان به نقل از واحد […]

به گزارش صفیر گیلان ؛ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اعلام برگزاری ضروری این جلسات گفت : هدف از برگزاری این جلسه رسیدن به یک راهکار و یا رفع مشکل برای نجات جان و مال هموطنان است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از واحد خبر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت مونا ابرو فراخ افزود:بخشداران باید در حوزه خود مشکلات را شناسایی و با عوامل اجرایی آن حوزه در صدد رفع آن برآمده و درصورت حل نشدن مشکل در جلسات شورای ترافیک مرکز شهرستان بیان کنند تا پیگیری شود.

photo_2017-10-21_04-18-40

وی با بیان اینکه صرف استفاده ازسرعت کاه ها، خطر ناشی از تصادفات را کاهش نمیدهد گفت : استفاده از علائم هشدار دهنده در جاده در کنار سرعت کاه ها میتواند کمک بزرگی در کاهش حوادث جاده ای شود.

وی همچنین به اصلاح نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود: با توجه به فصل بارش و لغزنده بودن جاده ها باید نقاط حادثه خیز را مشخص کرد و به رفع آن پرداخت.

ابروفراخ ادامه داد: نصب روشنایی راه ها، رنگ آمیزی جداول و بلوارها و هماهنگی بخشداریها با پلیس راهور در روزهای شلوغ مثل بازار هفتگی میتواند باعث کاهش تصادفات و ترافیک در شهرها شود.

وی با اشاره به اینکه در راه های روستایی بیشتر مردم برای حمل و نقل از موتور سیکلت استفاده میکنند، افزود: نظارت پلیس راهور بر فعالیت این موتور سوراها از نظر داشتن وسایل ایمنی و گواهینامه باید بیشتر شود.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری رشت  با تأکید بر ضرورت وجود یک نگاه زیرساختی در این حوزه در سطح شهرستان رشت، ادامه داد: ایجاد این زیرساخت ها سبب توسعه در حوزه های مختلف می شود.

وی در پایان از همه بخشداران و مسئولان شهری در استمرار جلسات شورای ترافیک تاکید و گفت: این جلسات سبب خواهد شد که کمتر تصادفات باشیم .