صفیر گیلان؛آیین تکریم و معارفه مدیرکل پیشین و سرپرست جدید بهزیستی استان گیلان عصر روز چهارشنبه با حضور دکتر محمد نصیری معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ در این مراسم سید مهدی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست بهزیستی استان گیلان معرفی و از زحمات دکتر حسبن نحوی نژاد مدیرکل پیشین قدردانی به عمل آمد.

سید مهدی خدمت بین دانا طی حکمی از سوی علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان سرپرست جدید بهزیستی گیلان معرفی شد وی مسئولیت هایی از جمله سرپرستی معاونت مالی و پشتیبانی و معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان را در کارنامه خود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با اشاره به حساسیت کار در بهزیستی گفت: در این مجموعه به قشرهای مردمی از جمله زنان سرپرست، معلولان، سالمندان و سایر حوزه ها خدمات می دهیم بنابراین حساسیت کار زیاد است.

محمد نصیری اظهار داشت: جایگاه ها و پست های در اختیار ما ، امانت است که باید به درستی به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به جایگاه گیلان و اینکه اولین مراکز توانبخشی و اجتماعی در این استان راه اندازی شد افزود: کارکرد و خروج جنبه نخبگی گیلان بوده که این فرهنگ یعنی “مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان ” را به جاهای دیگر برده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به جابجایی های مدیریتی بیان داشت: اگر قرار نبود چرخش مدیریتی و نخبگان باشد به دست ما نمی رسید، دست گذشتگان بود.

افزون بر ۶۵ هزار خانوار از خدمات بهزیستی گیلان بهره می برند.