به گزارش صفیر گیلان؛یک دستگاه پراید با چند سرنشین امروز به علت آبگرفتگی ناشی از بارش باران و نبود دید کافی از مسیر پل آبنما به داخل رودخانه رودبار چیره شهرستان فومن سقوط کرد. امداد گران جمعیت هلال احمر برای پیدا کردن این خودرو و اطلاع از سرنوشت سرنشینان در مسیر رودخانه در حال جستجو […]

به گزارش صفیر گیلان؛یک دستگاه پراید با چند سرنشین امروز به علت آبگرفتگی ناشی از بارش باران و نبود دید کافی از مسیر پل آبنما به داخل رودخانه رودبار چیره شهرستان فومن سقوط کرد.

امداد گران جمعیت هلال احمر برای پیدا کردن این خودرو و اطلاع از سرنوشت سرنشینان در مسیر رودخانه در حال جستجو هستند اما هنوز از سرنوشت این خودرو و سرنشینان آن اطلاعی در دسترس نیست.

اهالی محل و شاهدان حادثه می‌گویند که پراید ۴ سرنشین داشته است و یکی از اهالی میگوید به محض دیدن دو جوان در میان طغیان رودخانه که خود را از شیشه به بیرون پر تاب می کردند خود را به سرعت به محل حضور اهالی روستا رسانده و با سرعت و با طناب به رودخانه رساندیم ولی دیگر کسی را ندیدیم..

به گزارش صفیر گیلان،هم اکنون رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فومن از حضور نیروهای امدادگر استانی با تجهزات و قایق و  و خودروی کمکی خبر داد و گفت: سرعت آب اجازه  استفاده از قایق و  امکانات را  از ما گرفته و فقط نیروهای امدادگر در حال جستجو در حاشیه و کناره رودخانه تا مسیرهای ۵ کیلومتری و …. هستند اما هنوز از سرنوشت سرنشینان آن اطلاعی در دسترس نیست.