صفیر گیلان؛محمد رضا شهاب زاده پیش از ظهر امروز در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بر اثر شدت جریان آب متأسفانه پل مواصلاتی محور آستارا به تالش در منطقه سیبلی تخریب شد. فرماندار آستارا با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر مصدوم به بیمارستان‌ها مراجعه و درمان سرپایی شده‌اند، اضافه کرد: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده […]

صفیر گیلان؛محمد رضا شهاب زاده پیش از ظهر امروز در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بر اثر شدت جریان آب متأسفانه پل مواصلاتی محور آستارا به تالش در منطقه سیبلی تخریب شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر مصدوم به بیمارستان‌ها مراجعه و درمان سرپایی شده‌اند، اضافه کرد: شدت بارش‌ها به گونه‌ای بوده که بخش قابل توجه‌ای از شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ستاد بحران در آماده باش کامل به سر می‌برد، بیان کرد: امدادرسانی به مردم و مسافران نیز در حال انجام است.

همزمان با بارش باران شدید طی شبانه روز گذشته سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و معابرها در  شهرستانهای تالش و استارا شد.

در پی این بارش که تاکنون ۲۱۸ میلیمتر اعلام شده معابر داخل شهری آستارا و لوندویل و برخی منازل دچار آبگرفتگی شده و تردد در معابر و خیابان‌ها به سختی انجام می‌شود.

همچنین سیلاب بخشی از پل سیبلی در مسیر جاده آستارا به تالش را تخریب کرده و سبب سقوط دو دستگاه خودرو به داخل رودخانه نیز شد که البته راننده و سرنشینان این دو خودرو نجات پیدا کردند.

در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه راه ارتباطی ۲ روستا در بخش حویق منطقه لمیر تالش قطع شد.