شصت‌و‌ششمین شهردار رشت انتخاب نشد!!/درخواست عضو شورا از فرماندار برای انتخاب هرچه سریعتر شهردار رشت /سرانه فضای سبز شهر کویری یزد بسیار بیشتر از رشت است

  پرینت
شصت‌و‌ششمین شهردار رشت انتخاب نشد!!/درخواست عضو شورا از فرماندار برای انتخاب هرچه سریعتر شهردار رشت /سرانه فضای سبز شهر کویری یزد بسیار بیشتر از رشت است
شناسه خبر : 19615 | تاریخ انتشار : 18 مهر 1397 - 19:52 | 3261 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  اختصاصی /صفیر گیلان؛عصر امروز پنجاه و نهمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور بررسیسوابق و برنامه‌های سه گزینه دیگر تصدی پست شهرداری این شهر در تالار شورای شهر رشت برگزار شد. در ابتدای این جلسه نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی و پایگاه‌های محلی در جلسات […]

 

اختصاصی /صفیر گیلان؛عصر امروز پنجاه و نهمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با دستور بررسیسوابق و برنامه‌های سه گزینه دیگر تصدی پست شهرداری این شهر در تالار شورای شهر رشت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی و پایگاه‌های محلی در جلسات روزهای گذشته برای بررسی و انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه سبب تسریع در برگزاری جلسات و شفافیت در این موضوع شده است.

رضا رسولی با اشاره به اینکه از شش گزینه معرفی شده برای تصدی پست شهرداری رشت روز گذشته سوابق و برنامه سه نفر مطرح و بررسی شد، افزود: انتخاب شهردار برای شهر رشت باید با همکاری و تعامل همه اعضا در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه برسد.

در این جلسه بهزاد نیک فهم، سینا مقدادی و مسعود موسوی برنامه های خود را ارائه کردند. شب گذشته نیز رضا ساغری، علی مبصر و حامد عبدالهی در صحن شورا حاضر شده بودند. درحالی که از فاطمه مقیمی نیز به عنوان یکی از گزینه‎ها نام برده می‌شد او در صحن شورا برای ارائه برنامه حاضر نشد.

سینا مقدادی؛ سرانه فضای سبز شهر کویری یزد بسیار بیشتر از رشت است.

سینا مقداری دانشجوی مقطع دکترا و کارشناس ارشد عمران در این برنامه گفت:دریافت یارانه‌های دولتی به‌منظور احیا و بازآفرینی مناطق قدیمی،افزایش سرانه فضای سبز، انتقال فاضلاب‌های رودخانه‌ای به تصفیه‌خانه‌ها و استقرار نقاط گردشگری در داخل و حاشیه رودخانه،راه‌اندازی کارت الکترونیک شهروندی ،کسب درآمد پایدار،تامین منابع مالی برای لوله گذاری دو رودخانه زرجوب و گوهر رود،ازجمله برنامه‌های است که در صورت انتخاب به آن‌ها خواهم پرداخت.

سینا مقدادی با تأکید بر اهمیت افزایش سرانه فضای سبز در شهر رشت، افزود: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر کویری یزد بسیار بیشتر رشت است.

مسعود موسوی:مکتوب سازی پرونده های مالی برای انضباط مالی

یکی دیگر از کاندیدای تصدی سمت شهرداری رشت باتأکید برلزوم وجود انضباط مالی در برنامه‌های شهرداری تاکیدکرد:  شفاف‌سازی و الکترونیکی شدن سامانه اموال تنها راه ایجاد اننضباط مالی در شهرداری رشت  است.

موسوی با اشاره به اینکه بدون تعامل شورا و شهرداری اتفاقات خوبی در شهر رشت نخواهد افتاد،گفت: ظرفیت گردشگری و میراث فرهنگی شهر رشت بسیار بالا بوده و رشت در این حوزه موفق عمل نکرده و ضرورت دارد با بهره گیری از محرک‌های اقتصادی این شهر را به یک برند گردشگری تبدیل کنیم.

بهزاد نیک فهم نیز یکی دیگر از گزینه های تصدی سمت شهرداری رشت بود که در صحن شورا مطالبی را ارائه داد.

بعد از اعلام تنفسچند دقیقه ای و ترک جلسه فاطمه شیرزاد، رضا رسولی، بهراد ذاکری و علوی، این افراد مجددا در صحن حاضر نشدند تا شاهد آبستراکسیون جلسه شورای شهر رشت باشیم.

علوی وارد صحن شورا شد و گفت: همیشه در اینگونه موقع اختلاف نظرهایی وجود دارد.

وی گفت: با همکاران تماس گرفتیم که برگردند اما نیامدن و به هیچ موضوعی پاسخ نمی‌دهم. او سپس صحن را ترک کرد و گفت: انتخاب شهردار به جلسه عادی دوشنبه هفته بعد موکول شد.

محمد حسن علیپور در نقش منشی بعد از گوش دادن به مطالب دو تن از گزینه های تصدی شهرداری رشت گفت:اعضای شورا این روز ها موضوع انتخاب شهردار را سیاسی کردند.

وی گفت:کارگران شهرداری امروز دیده نمی شوند و برخی مطالبات و حقوق و مزایا دریافت نکردند.

علیپور افزود:شورای دوره چهارم و پنجم به کارگران شهرداری توجه نداشته و امروز کارگران ما برخی گوشت قرمز را نمی شناسند.

اسماعیل حاجی پور نیز طی تماس تلفنی با فرماندار شهرستان رشت خواستار انتخاب هرچه سریعتر شهردار رشت شد.//زلیخا صفری

image_2018_10_10-9_20_13_713_slS image_2018_10_10-9_19_42_757_Lv4 image_2018_10_10-9_19_5_661_UPZ image_2018_10_10-9_19_29_117_1bh

image_2018_10_10-9_21_46_27_vjk

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
فرید نجفی عزل و محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
بانوی شفتی سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی استان گیلان شد
هم‌افزایی ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
دیدار رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت
مشارکت مردم در طرح‌های عمران روستایی صیانت از سرمایه ملی است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.