فرماندار فومن با بیان این که مدیران ادارات باید شناخت درستی از زمان و ظرفیت ها داشته باشند، این دو را شرط موفقیت در مسئولیت ها عنوان کرد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن/ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، مرجانی فرماندار شهرستان در جلسه شورای اداری گفت: سال جدید را با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز کرده ایم.

وی با بیان این که مدیران ادارات باید شناخت درستی از زمان و ظرفیت ها داشته باشند، این دو را شرط موفقیت در مسئولیت ها عنوان کرد.

مرجانی ضمن تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار، فرصت سازی و ارتقای مناسبات با مردم در امر مدیریت شهرستان، به این نکته پرداخت که همدلی و تعهد از الزامات ارتقای خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف در جامعه، خواستار دقت نظر و همکاری مدیران در اجرای این طرح مهم شد.

فرماندار فومن با تشکر از زحمات چندین ساله سرهنگ کاظمی جانشین سابق انتظامی فومن، برای سرهنگ صادق زاده جانشین جدید انتظامی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

مرجانی با اشاره به انجام ۸۰ درصد از شخم اول در شهرستان، گفت: احداث خزانه توسط کشاورزان فومنی تا کنون به میزان ۴۵ درصد انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در گزارش عملکرد خود، توضیح داد: شهرستان فومن ۲۴ هزار هکتار اراضی مشمول رفع تداخل دارد که طی یک سال پیگیری، اولین شهرستانی بود که این مهم را به پایان رساند و این اراضی با همکاری اداره ثبت اسناد در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن با بیان این که باید از ظرفیت مردم و همتی که دارند به نحو احسن استفاده کرد، خواهان توجه به شعار سال شد.

وی با اشاره به اهمیت لزوم همکاری عمومی درخصوص عفاف و حجاب، گفت: تمام متولیان باید در این زمینه فعال باشند و در برابر هجمه دشمن ایستادگی کنند.