به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نشست هم اندیشی موانع  اشتغال و تولید به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری ناحیه مقاومت بسیج  و با حضور مسئولین اداره و دستگاه های مرتبط با تولید و اشتغال در سالن جلسات سپاه ناحیه فومن برگزار گردید . سرهنگ میرزاپور در این جلسه با اشاره به اینکه جنگ امروزه ما […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نشست هم اندیشی موانع  اشتغال و تولید به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری ناحیه مقاومت بسیج  و با حضور مسئولین اداره و دستگاه های مرتبط با تولید و اشتغال در سالن جلسات سپاه ناحیه فومن برگزار گردید .
سرهنگ میرزاپور در این جلسه با اشاره به اینکه جنگ امروزه ما جنگ اقتصادی است افزود : شعار امسال ما در هفته گرامیداشت بسیج«بسیج مردم سالاری دینی» بود که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار سال قبل با بسیجیان بود و شناخت موانع و فرصتهای اشتغال و تولید در تحقق اقتصاد مقاومتی  توسط بسیج ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه بسیجی هر کجا باشد فتح و پیروزی را بدنبال  خود خواهد داشت گفت:امروز بیسج مقتدرانه در تمامی عرصه ها حضور دارد .
فرمانده سپاه ناحیه فومن  از حضور پر رنگ بسیج در دفاع مقدس و عرصه امنیت و اکنون حضور در فعالیت های اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید کرد؛  در سال جاری که مزین به شعار تولید و اشتغال است ما شاهد  توفیقات سپاه بودیم.

فرمانده سپاه فومن تاکید کرد؛امروز سپاه و بسیج وظیفه خود می داند تا با همت حوزه های مقاومت خود و بسیج سازندگی در کنار سایر دستگاه ها ضمن شناسایی موانع تولید و اشتغال به یاری جوانان عزیز جویای کار بشتابد.

وی و  طرح های اقتصاد مقاومتیرا اقدام مناسبی خواند و گفت:این طرح  را انشاء اله با قوت و قدرت  بیشتری ادامه خواهد داشت .

 

photo_2017-12-14_09-20-50
در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار حاجی زاده فرمانده بسیج کارگری و دبیر شورای قشر در خصوص اهداف جلسه هم اندیشی مواردی را بیان داشت و هر یک از حاضرین راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص  موضوع مطرح شده در جلسه را بیان نمودند./زلیخا صفری