اختصاصی/صفیر گیلان،نامگذاری روز ۱۴ تیر بعنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها از سوی شورای عالی انقلاب نشان از جایگاه ویژه شهرداری ها در رشد و توسعه حوزه مدیریت شهری و روستایی است. بی شک نقش شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری به […]

اختصاصی/صفیر گیلان،نامگذاری روز ۱۴ تیر بعنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها از سوی شورای عالی انقلاب نشان از جایگاه ویژه شهرداری ها در رشد و توسعه حوزه مدیریت شهری و روستایی است.

بی شک نقش شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری به عنوان نهاد خدماتی برخواسته از دل مردم  نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت های خود مردم دنبال میکنند.

خادمین مردم در مجموعه شهرداری ها و دهیاری ها با عزمی جهادی در حال تلاش و فعالیت میباشند تا با ارایه خدمات مطلوب و در خور به مردم باعث ارتقا سطح زندگی و توسعه و آبادانی کشورمان شوند.

اینجانب فرارسیدن ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمامی همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری بخصوص کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری صومعه سرا تبریک عرض نموده و امیدواریم که در پرتو همکاری های متقابل ، خدماتی در شأن شهروندان در عرصه ی توسعه شهری ارایه شود . از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روز افزون برای همه ی خدمتگذاران این عرصه را آرزومندم.

میثم کیانی فرد – سرپرست شهرداری صومعه سرا