خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه وی فردی سیاسی نیست و در بدنه شهرداری سابقه خدمت بسیار زیادی دارد، اذعان کرد:در تمامی کارها و امورات با هر ۱۱ نفر عضو شورا هماهنگ خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان،سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت نیز در این جلسه تصریح کرد: جمعیت شناور شهر رشت در ساعاتی از روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد و بدون شک خدمت‌رسانی در این حوزه کاری مهم و پیچیده است.

 

سرپرست شهرداری رشت از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد و با تشکر از خدمات سید امیر حسین علوی افزود: امیدوارم بتوانم خواسته‌های اعضای شورا که در راستای پیشرفت شهر رشت است را به خوبی به انجام برسانم.

 

خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه وی فردی سیاسی نیست و در بدنه شهرداری سابقه خدمت بسیار زیادی دارد، اذعان کرد: اگر این مسئولیت را امروز قبول کردم، فقط برای این است که میخواهم برای آبادانی شهر رشت اقدام نمایم.

 

وی اتحاد بین شورا و شهرداری را لازم و ضروری دانست و اذعان داشت: بسیاری از مدیرانی که هم اینک در مجموعه شهرداری هستند، توانایی قبول مسئولیت شهردار را دارند و اگر این اتفاق بیافتد شورای اسلامی شهر رشت نخستین شورایی خواهد بود که در این راستا به بدنه شهرداری اعتماد می‌کند.

 

سرپرست شهرداری رشت، حمایت از مدیران متعهد و فعال را خواستار شد و اضافه کرد: تا روزی که در شهرداری رشت حضور دارم با دل و جان خدمت میکنم و در تمامی کارها و امورات با هر ۱۱ نفر عضو شورا هماهنگ خواهم بود.