به گزارش صفیر گیلان؛ظهر روز سه شنبه ۹۸/۴/۱۸ نشستی با حضور دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با رییس پارک علم و فناوری گیلان و مدیر مرکز رشد رودبار انجام شد. در این نشست آقای دکتر جمالی ضمن تاکید بر حمایت های همه جانبه برای ارتقاء کمی و کیفی مرکز رشد […]

به گزارش صفیر گیلان؛ظهر روز سه شنبه ۹۸/۴/۱۸ نشستی با حضور دکتر جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با رییس پارک علم و فناوری گیلان و مدیر مرکز رشد رودبار انجام شد.

در این نشست آقای دکتر جمالی ضمن تاکید بر حمایت های همه جانبه برای ارتقاء کمی و کیفی مرکز رشد رودبار و هسته ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد،آمادگی لازم برای هر نوع حمایت از جانب خود اعلام فرمودند.

در ادامه دکتر باستی ضمن خوش آمدگویی بیان داشتندکه ؛ برای رشد و شکوفایی مرکز رشد رودبار، لازم است مدیر مرکز رشد با نماینده محترم و فرماندار محترم شهرستان رودبار هماهنگی و ارتباط لازم را داشته باشد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های خوب شهرستان رودبار حمایت از مرکز رشد رودبار بیش از پیش موجب رشد و شکوفایی شهرستان می شود، که حمایت مسئولین شهرستان از جمله نماینده محترم شهرستان را میطلبد.

سپس دکتر آبرون مدیر مرکز رشد شهرستان رودبار مواردی را جهت حمایت از طرف نماینده محترم شهرستان رودبار درخواست داشتند، از جمله؛ هماهنگی  سایر ادارت شهرستان و استان جهت کمک به مرکز رشد رودبار بخصوص ادارات،فرمانداری، مالیات، اداره صنعت و معدن، مدیریت شهرک صنعتی لوشان و …

و ی همچنین فوریت تخصیص اعتبار برای ساخت مجتمع فناوری و فضای کالبدی مرکز رشد در کمیته برنامه ریزی شهرستانو برگزاری جلسه ای با حضور کلیه هسته ها و واحدهای فناور مرکز رشد رودبار ، ریاست  پارک علم و فناوری گیلان ، نماینده محترم شهرستان و فرماندار محترم جهت کمک به رفع مشکلات هسته ها و واحدهای فناور را خواستار شد.

دکتر آبرون همچنین درخواست داشتند با توجه به اینکه هم اکنون مرکز رشد رودبار در حال برگزاری همایش ” رودبار از ایده تا درآمد” برای ۴ شهر از شهرستان رودبار می باشد حضور نماینده محترم در این همایش ها می تواند موجب دلگرمی شرکت کنندگان و جوانان شهرستان شود از این روی از دکتر جمالی برای حضور در این همایش دعوت کردند.