فرماندار صومعه سرا خواستار فعال شدن شیفت های ایثار در اداره بنیاد مسکن این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیرگیلان ازصومعه سرا /مهدی_صفاتی صبح امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ در دیدار با سرپرست و کارکنان بنیاد مسکن این شهرستان که به مناسبت دهه افتتاح حساب ۱۰۰حضرت امام (ه) و سالروز تأسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: بنیاد مسکن محصول تفکر حضرت امام (ره) است که امروز منشا خیرات و براکات در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

وی درادامه با تاکید بر انسجام و وحدت رویه در دستگاههای اجرایی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم کار #جهادی است، این اقدام نیز زمان و مکان نمی شناسد باید با برگزاری شیفت های ایثار در #تحقق این مطالبه حرکت و رضایت مردم را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه کار #تیمی پاسخگوی حجم کار بنیاد مسکن است گفت: امروز مدیری موفق است که با فراهم کردن بستر کار در مجموعه خود خدمت به مردم را مضاعف کند.

مهدی صفاتی با اشاره به اینکه نباید منتظر ماند و باید خودمان به فکر عمران و آبادی کشور باشیم خاطرنشان کرد: اگر هر کدام به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم ثمره آن را مردم لمس و رضایت شان که همان رضایت خدا است ، جلب می شود.

سرپرست بنیاد مسکن صومعه سرا هم در این دیدار با اعلام اینکه سال گذشته ۱۳ روستای این شهرستان به مساحت ۶۸ هزار مترمربع آسفالت شد از اهتمام ، پیگیری و مساعدت فرماندار و نماینده مردم شریف این شهرستان تقدیر کرد.

حسین محمدی همچنین از احداث ۳۰۳ واحد مسکونی طی یکسال گذشته برای مردم شهرستان صومعه سرا خبر داد.

وی از اجرای دو پروژه ۲۰ و ۳۰ واحدی مسکن ملی در سال جاری خبر داد و گفت: آسفالت روستاهای سسمس و خشکرودبار و احداث پل ندامان و تعریض پل راجیر از دیگر طرح های در دست اجرای بنیاد مسکن شهرستان صومعه‌سرا در سال ۱۴۰۲ است.