مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان خبر داد :

صدور مجوز سرمایه گذاری برای ۲۵۱ عرصه بی نام در استان

  پرینت
صدور مجوز سرمایه گذاری برای ۲۵۱ عرصه بی نام در استان
شناسه خبر : 58924 | تاریخ انتشار : 14 خرداد 1401 - 12:00 | 350 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گیلان از شناسایی و صدور مجوز برای ۲۵۱ عرصه بی نام جهت فرصت‌‌های سرمایه‌ گذاری در استان خبر داد.

صفیر گیلان؛علیرضا نوروزی در گفتگویی با بیان اینکه تاکنون ۲۵۱ عرصه بی‌نام شناسایی شده، اظهارکرد: ۲۵۱ عرصه بی‌نام، در اختیار دستگاه‌های مختلف استان گیلان قرار دارد که از این تعداد، برای ۱۳۰عرصه مجوز سرمایه‌گذاری صادر می‌شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی با ۱۳۶ عرصه، امور اراضی با ۴۰ عرصه و اداره کل راه و شهرسازی با ۳۱ عرصه در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گیلان گفت: از کل عرصه‌های شناسایی شده، هفت عرصه به دلایلی مانند مالکیت بخش خصوصی، دارای معارض و متصرف، کاربری فضای سبز، مسکونی و …، قابل ارائه به سرمایه‌گذاران نیست و ۱۳۰ عرصه در شرف طی مراحل صدور مجوز بی‌نام است.

نوروزی ، بیان داشت: در سال ۱۴۰۰، ۱۱۴ فقره مجوز بی‌نام توسط دستگاه‌های مرجع صدور مجوز در چهار بخش صنعت، کشاورزی، صنایع تبدیلی و خدمات در شهرستان‌های استان صادر شده و آماده ارائه به متقاضیان است.

وی گیلان از واگذاری یک فقره مجوز بی‌نام در بخش صنعت به متقاضیان سرمایه‌گذاری خبرداد و اضافه کرد: بیشترین مجوز به ترتیب توسط سازمان جهاد کشاورزی ۳۷ فقره، سازمان صنعت، معدن و تجارت ۲۴ فقره، سازمان نظام مهندسی کشاورزی ۲۰ فقره، سازمان میراث فرهنگی ۱۳ فقره و اداره کل شیلات هشت فقره صادر شده است.

این مسئول اضافه کرد: سایر مجوزها مربوط به اداره کل منایع طبیعی با ۶ فقره، شرکت شهرک‌های کشاورزی با چهار فقره و اداره کل ورزش و جوانان با ۲ فقره بوده است.

نوروزی در خصوص صدور مجوزها به لحاظ توزیع بخشی نیز خاطرنشان کرد: بیشترین مجوزهای صادر شده در بخش کشاورزی با ۷۱ فقره و پس از آن صنعت با ۲۴ فقره در رتبه‌های یک الی دو قرار گرفته است. همچنین بخش‌های گردشگری با ۱۳ فقره، صنایع تبدیلی با چهار فقره و ورزش با ۲ فقره مجوز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • منبع خبر : شبستان
برچسب ها
نوشته های مشابه
رایگان کردن ۷۳ مکان ورزشی گیلان برای ورزش عموم مردم
آرش مال؛ مجتمع عظیم تجاری، فرهنگی در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی با زیر بنای ۲۴ هزار متر مربع
تدوین برنامه راهبردی عملیاتی رشت بر پایه توسعه گردشگری پایدار/ حضور شوراها در کمیسیون های استانی با داشتن حق رای/ بازیابی هویت و ارزش های تاریخی و معاصر شهرسازی
قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر
پیچش عطری به جنس غریب الغربا از«حرم مطهر علی بن موسی الرضا( ع)» تا حرم مطهر حضرت فاطمه اُخر در رشت
احیای باغات رها شده چای گیلان/گیلان قطب اصلی تولید چای کشور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.