اختصاصی/صفیر گیلان؛مهندس علی دقیق در مراسم افتتاح و  بهره برداری از دبستان برکت شهید حسین فرزانه روستای رودپیش شهرستان فومن که با حضور مردم  و مسئولان همراه بود ضمن  خیر مقدم خدمت فرماندار محترم شهرستان فومن معاون محترم فرماندار ،روحانیون معزز و نیروی انتظامی ،خانواده محترم شهدا و همه ی کسانی که شرف حضور دارند گفت:همه ی […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛مهندس علی دقیق در مراسم افتتاح و  بهره برداری از دبستان برکت شهید حسین فرزانه روستای رودپیش شهرستان فومن که با حضور مردم  و مسئولان همراه بود ضمن  خیر مقدم خدمت فرماندار محترم شهرستان فومن معاون محترم فرماندار ،روحانیون معزز و نیروی انتظامی ،خانواده محترم شهدا و همه ی کسانی که شرف حضور دارند گفت:همه ی ما امروز میهمان در واقع حاج آقای کرمی از بنیاد برکت هستیم.

مهندس دقیق افزود:امروز قصد صحبت نبود شرایط بیماری هم وجود دارد ولی خب فرماندار محترم دستور دادند در مورد پروژه چند دقیقه ای توضیحاتی ارائه بدهم.

مدیر کل نوسازی  مدارس گیلان ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،بنیاد برکت گفت:در استان گیلان تاکنون چهل پروژه توسط بنیاد برکت در دست اجرا بوده که ما امروز شاهد افتتاح چهلمین پروژه بنیاد برکت هستیم.

انشاءالله در چند روز آینده سه پروژه ی دیگر  به این سبک افتتاح میشود.

مهندس دقیق با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار است گفت:  ؛نه اینکه روستائیان کم برخوردار هستند بلکه وظیفه ی ما این است که هر آنچه در شهر هست بهتر از آن را برای روستائیان بسازیم .

وی تصریح کرد نباید نبود امکانات آموزشی  دلیلی شود که دانش آموزان از روستا برای تحصیل به شهر بروند و هزینه هایی از بابت حمل و نقل و..پرداخت کنند.

مهندس دقیق ضمن تقدیر از همه کسانی که در ساخت پروژه همراه ما بودند اعم از شورای اسلامی محترم که بسیار پیگیر بودند و چند بار به دفتر من آمدند از فرماندار محترم شهرستان فومن که همراهی و پیگیری کردند و پیمانکار که با طلب هفتصد میلیون تومان پروژه را تحویل دادند و بنیاد برکت که بانی پروژه بود تقدیر کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان  همچنین از اداره برق و آب و گاز شهرستان  که بسیار در اجرای زیر ساخت و برقراری انشعابات همراه بودند تشکر نمود و گفت:از طراح پروژه جناب مهندس عظیمی  بسیار تشکر میکنم.

مردم و مسئولان در نگهداری چمن مصنوعی  دبستان برکت همت بیشتری کنند
مدیر کل نوسازی گیلان  با اشاره به اینکه ما تقریبا معماری مدارسمان را از سبک و سیاق قدیمی خارج کردیم و تغییری که ایجاد شده قابل مشاهده است ازود:هشت پروژه در استان گیلان به این سبک جدید ساختیم و افتتاح کردیم.

مهندس دقیق ضمن تشکر از ریاست آموزش و پرورش شهرستان فومن  و همه ی عزیزانی که برای این پروژه زحمت کشیدندتاکید کرد؛بنده درخواستی از فرماندار محترم شهرستان فومن و مردم خوب این منطقه دارم و آن این است که ایجاد چمن مصنوعی برای یک منطقه نیاز به نگهداری و مراقبت دارد.

من از معاون محترم و فرماندار خواهش دارم برای نگهداری چمن مصنوعی هرسال یک مبلغی برای ترمیم و اسلاح آن  …در نظر بگیرید اگر چه بنده اطمینان دارم مردم منطقه،دانش آموزان این منطقه به خوبی این مدرسه را حفظ خواهند کرد و انشاءالله دانش آموزانی از این مدرسه فارغ التحصیل شوند که بتوانند آن چیزی که مدنظر رهبر انقلاب و سرمنزل مقصود است برسند.
برای همه آرزوی سلامتی و توفیق دارم.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجه

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
  • منبع خبر : صفیر گیلان