طرح آمران سلامت دراماکن پر تردد استان گیلان اجرا می شود

  پرینت
طرح آمران سلامت دراماکن پر تردد استان گیلان اجرا می شود
شناسه خبر : 39897 | تاریخ انتشار : 05 آبان 1399 - 16:57 | 215590 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم آبان سال جاری خبر داد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان گیلان اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سوم آبان سال جاری خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان گیلان اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های حال حاضر کشور از جمله استان گیلان تبدیل شده است و متاسفانه در این بین شاهد وضعیت قرمز در تمامی نقاط این استان هستیم.

سیاوش غلامی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف برای کنترل شیوع کرونا، اظهار کرد: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل این ویروس طرح “آمران سلامت” با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کووید -۱۹ و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به جزئیات طرح مذکور گفت: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان با برپایی ایستگاه‌های موقت در سطح شهرهای استان به ویژه اماکن پرتردد، خدمت خود را ارائه می‌کنند.

غلامی افزود: راهنمایی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی، امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از مهم‌ترین وظایف آمران سلامت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حضور نیروهای داوطلب در پایگاه های آمران سلامت افزود: روزانه بیش از ۱۵۰ نفر در ۵۰ پایگاه سراسر استان فعالیت خواهند کرد.

سیاوش غلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پایان ویروس کووید – ۱۹ با تلاش و همدلی همگان، گفت: با توجه به سرعت انتقال کووید – ۱۹ و شرایط ویژه پاییزی برای مهار شیوع این ویروس و شکسته شدن زنجیره انتقال آن، نیازمند همدلی و مشارکت همگانی هستیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.