به گزارش صفیر گیلان، مینا کرم بیجاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مبرم بیماران به گروه‌های خونی، اظهار کرد: طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان اجرا می‌شود. مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان ترویج فرهنگ ایثار و نجات جان هم‌وطنان را هدف از اجرای این طرح دانست و گفت: […]

به گزارش صفیر گیلان، مینا کرم بیجاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز مبرم بیماران به گروه‌های خونی، اظهار کرد: طرح اهدای خون بانوان بسیجی در گیلان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان ترویج فرهنگ ایثار و نجات جان هم‌وطنان را هدف از اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح از روز ۱۸ فروردین آغاز و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره اینکه طرح اهدای خون بانوان بسیجی در شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، بندرانزلی، لاهیجان، فومن، لنگرود و رودسر اجرا می‌شود، افزود: این طرح در مرکز استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر و در شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ عصر انجام می‌شود.

کرم‌بیجاری با بیان اینکه بانوان بسیجی ۱۶ تا ۵۰ ساله می‌توانند در طرح اهدای خون مشارکت کنند، تصریح کرد: این بانوان با در اختیار داشتن کد ملی و کد بسیجی خود می‌توانند در تاریخ اعلام شده به واحدهای انتقال خون مراجعه کنند.

کد خبر ۴۸۹۲۵۱۴