صفیر گیلان؛نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولیت اجتماعی یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: یکی از الزامات و نقاط برجسته ارتش در کنار شایسته‌سالاری و ولایت مداری، داشتن مسوولیت پذیری اجتماعی است.

به گزارش پایگاه صفیر گیلان؛دکتر رسول فرخی میکال-نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست شورای اداری لاهیجان داشتن مسوولیت اجتماعی را امروزه یکی از الزامات تحقق گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: شایسته سالاری، عدالت محوری و مسوولیت اجتماعی در کنار ولایتمداری از شاخص های مهم ارتش است.

وی با اشاره به حضور به موقع و به هنگام ارتش در بحران ها و حوادث غیر مترقبه، افزود: به فرموده رهبری، ارتش از اولین گروه ها در زلزله گلستان بود و اکنون لاهیجان، به عنوان عروس گیلان، شاهد ارائه خدمات سلامت محور و عام المنفعه سلامت از سوی ارتش است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به ضعف های زیرساختی در لاهیجان اشاره و تصریح کرد: علیرغم تلاش های قابل تحسین دکتر سالاری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، همچنان شهرستان لاهیجان با داشتن زیرساخت استاندارد فاصله دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار افزایش یونیت های دندانپزشکی، راه اندازی مرکز جامع سوختگی و جراحی محدود در لاهیجان شد.