دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  از عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  از عدم امکان ارائه خدمات بصورت حضوری از ابتدای آذر سالجاری خبر داد .

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات صادره از سوی شرکت توانیر و در راستای ارائه خدمات بصورت سریع و آنلاین و درراستای تحقق دولت الکترونیک از ابتدای آذر سالجاری تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از طریق اپلیکیشن “برق من” قابل دریافت است و هیچ گونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد.

هنرمند گفت: مردم شریف استان می توانند اپلکیشن برق من را از نرم افزار کافه بازار یا سایت اینشرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir  دانلود و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود ، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند .

وی گفت : باوجود شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور این اپلیکیشن کمک قابل توجه به شهروندان برای ماندن در خانه و دریافت خدمات از راه دور خواهد کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان به طرح ملی و مهم برق امید اشاره کرد و افزود : مشترکین کم مصرف در این طرح از برق رایگان برخوردار خواهند شد و همشهریان گرامی می توانند برای آگاهی از قرار گیری در دسته بندی کم مصرف ، خوش مصرف و پر مصرف به قسمت برق امید در اپلیکشین “برق من” مراجعه کنند.