صفیر گیلان؛عباسی با اشاره به اینکه نباید در استان دسته بندی وجود داشته باشد افزود: یک عده سرخورده سیاسی برای این جناح یا آن جناح ذهن مردم را خراب می کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛اسدالله عباسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان ۳۰ پروژه آب و فاضلاب گیلان در شهر گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه وحدت کلمه یادگار حضرت امام(ره) است اظهار داشت: باید با همدلی و همکاری اتحاد و برادری در کنار هم کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم مشکل اشتغال دارند افزود: همراه با اقتصاد کشاورزی، بخش صنعت و تولید در گیلان نیز باید به صورت همه جانبه رونق پیدا کند.

استاندار گیلان گفت: ما در میدان هستیم و به دور از رفتار دستوری حرکت خواهیم کرد و سایر مسئولان نیز باید به دنبال ما بدوند و هر کس جا ماند باید از نیروی تازه نفس استفاده کرد.

عباسی با اشاره به اینکه نباید در استان دسته بندی وجود داشته باشد افزود: یک عده سرخورده سیاسی برای این جناح یا آن جناح ذهن مردم را خراب می کنند.

 وی با اشاره به فرهنگ غنی گیلان و نقش پررنگ‌ رسانه ها و صداوسیما در نمایاندن این فرهنگ یادآور شد: سفر رئیس جمهوری به گیلان، پر برکت بوده و ثمرات زیادی برای ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، پسماند، تالاب و شبکه های فاضلاب و دیگر کاستی های استان داشته است.
 وی گفت: به نمایندگی از دولت مردمی سیزدهم، آستین همت را بالا زده ام و برای رفع مشکلات، از همه آحاد جامعه و مسئولان همیاری می طلبیم.

استاندار گیلان با تاکید برمدیریت جهادی باهدف رفاه عمومی واشتغال در استان گیلان تصریح کرد: باید با اراده و همبستگی در خدمت مردم باشیم نه بسنده به مصوبات دستوری و این وحدت و اتحاد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی به همه مسؤولان برای خدمت به ملت است.

عباسی با تاکید بر اجرایی شدن مهندسی مدیریت در نقاط مختلف استان گیلان بیان کرد: باید برنامه ریزی دستگاه‌ها در هر منطقه با توجه به مزیت نسبی مناطق تدوین شده و در راس آن اشتغال و حل مشکلات مردم باشد.

در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، ۷۸ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و گردشگری با ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار با اشتغال زایی ۱۳۳ نفر در شهرستان صومعه سرا در غرب مرکز استان گیلان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

باحضور استاندار گیلان در سومین روز دهه مبارک فجر در این شهرستان هشت پروژه تولیدی، گردشگری و عمرانی با اعتبار بالغ بر ۷۸میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین گلباران مزار شهدا و افتتاح سریال خانه روشن در روستای دوگور از دیگربرنامه های امروز بود.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری