به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر پایان عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان، گفت: این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیش رو در این زمینه توانسته است با رعایت استانداردهای فنی دستورالعمل های ایمنی و بدون کوچکترین حادثه این پروژه را به اتمام برساند. […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر پایان عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای در استان، گفت: این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیش رو در این زمینه توانسته است با رعایت استانداردهای فنی دستورالعمل های ایمنی و بدون کوچکترین حادثه این پروژه را به اتمام برساند.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات از سال ۱۳۸۷ در استان آغاز شد و پس از ۱۲ سال بالغ بر ۴۲۰ شیر حوضچه ای در نقاط مختلف استان به ساقه بلند تغییر یافته است.

مهندس اکبر با اشاره به اهمیت این موضوع برای افزایش سطح امنیت و پایداری جریان گاز استان، اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته وجود شیرهای حوضچه ای باعث وقوع خسارات مالی و جانی شده بود که بحمدالله این مسئله با تلاش پرسنل و پیمانکاران پرتلاش واحد بهره برداری مرتفع گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از برنامه ریزی منظم این شرکت برای تعمیر و نگهداشت تاسیسات در استان خبر داد و گفت: این شرکت در فصل گرم سال با اجرای منظم تعمیرات دوره ای وو اصلاح خطوط، پایداری جریان گاز مشترکین را در طول سال بویژه در فصل زمستان تضمین نموده است.