به گزارش صفیر گیلان،فرماندار فومن باتأکید برشناسایی واحدهای غیرمجاز اقامتی دراین شهرستان، گفت: برای جذب گردشگر نیازمند استفاده از روش های جدید تبلیغاتی برای معرفی پتانسیل های این حوزه در فومن هستیم. به گزارش صفیر گیلان، حسین اسمعیل پور  روز گذشته در نشست با مسئولان حوزه گردشگری و اقامتی شهرستان فومن اظهار کرد: شهرستان […]

 

به گزارش صفیر گیلان،فرماندار فومن باتأکید برشناسایی واحدهای غیرمجاز اقامتی دراین شهرستان، گفت: برای جذب گردشگر نیازمند استفاده از روش های جدید تبلیغاتی برای معرفی پتانسیل های این حوزه در فومن هستیم.

به گزارش صفیر گیلان، حسین اسمعیل پور  روز گذشته در نشست با مسئولان حوزه گردشگری و اقامتی شهرستان فومن اظهار کرد: شهرستان فومن در حوزه گردشگری و بخش میراث فرهنگی دارای پتانسیل های بسیاری است.
وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون عملکرد مناسبی در بهره برداری از این پتانسیل نداشته ایم، افزود: باید از روش های جدید تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری و اقامتی مجاز در سطح استانی و ملی استفاده کنیم.
فرماندار فومن شناسایی واحدهای غیرمجاز اقامتی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: اگر خدمات مطلوب و مناسبی در حوزه گردشگری و اقامتی به مسافران داده شود شاهد دائمی و پایدار بودن حضور مسافران در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی همچنین به تبلیغات محیطی غیرمجاز در راستای جذب گردشگر برای واحدهای اقامتی غیرمجاز در سطح برخی مناطق شهرستان به ویژه مناطق گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: با چنین تبلیغاتی برخورد شده و با استفاده از ظرفیت های شهرستان در حوزه تبلیغاتی و همچنین راه اندازی نرم افزار راهنمای گردشگری «فومن مپ» می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.
اسمعیل پور درباره حضور اتباع خارجی در برخی از مناطق گردشگری شهرستان نیز تصریح کرد: با این افراد از طریق قانونی برخورد می شود.
وی با تأکید برتهیه و شناسایی لیست کامل واحدهای اقامتی مجاز و غیرمجاز در سطح شهرستان فومن، یادآورشد: تهیه نقشه جامع شهرستان نیز می تواند در معرفی اماکن تفریحی، زیارتی، اقامتی و گردشگری نقش تعیین کننده داشته باشد.
فرماندار فومن در ادامه به رشد ۷۰ درصدی حضور مسافران در نوروز ۹۶ در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید با برنامه ریزی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به گردشگران و مسافران سبب ارتقای این آمار شویم.