صفیر گیلان؛شریف، با وقار، مهربان، متواضع، هنرمند، با ادب، متین، با اخلاق، سختکوش، دانا، پویا، خوشرو … و انسان بود. استاد محبوبی فر را می‌گویم. روانش آرام و یادش ماندگار.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ استاد اکبر محبوبی رخت از این دنیا  رخت بسته است و جامعه هنری گیلان را در غم از دست دادن همکار محجوبی بقضی سنگین فرو برد.

خبر درگذشت بازیگر مطرح عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، مرحوم استاد محبوبی(اکبر آقا) بر تلخ‌کامی‌های این روزهای اهالی هنر افزود. اشک‌هایی که با اوج گرفتن کرونا در گیلان راه افتاده است  امروز با در گذشت این هنرمند پیشکسوت همچنان روان است.

وی که عمر خود را در راه ارتقاء فرهنگ بومی گیلان سپری کرد، صبح امروز در ۸۰ سالگی و به علت کهولت سن در منزل خود جان به جان آفرین تسلیم کرد.

محبوبی فر متولد سال ۱۳۲۰ بوده و علاوه بر حضور در ده ها تئاتر همچنین در مجموعه تلویزیونی “حیرانی”،”صدا می ماند” و “ارث” هردو کاری از امیر ثابت، در سریال در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی، “عطر گل چای، مهمانسرای امید، سبزآباد، دختر شالیزار و ده ها اثر دیگر ایفای نقش کرده است.

زنده یاد محبوبی فر همچنین در حوزه رسانه نیز فعالیت داشته و عضو اصلی خانه مطبوعات گیلان بوده است.

یاد و خاطره هنرمند پیشکسوت، مجرب و بااخلاق گیلان، از ذهن مردم هنردوست ایران و هنرمندان گیلان نیز فراموش نخواهد شد.

زلیخا صفری: شریف، با وقار، مهربان، متواضع، هنرمند، با ادب، متین، با اخلاق، سختکوش، دانا، پویا، خوشرو … و انسان بود. استاد محبوبی فر را می‌گویم. روانش آرام و یادش ماندگار.

مواظب خودتون باشید.