به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل راه و شهر سازی گیلان گفت: بالغ بر ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر در فاز دوم با پیشرفت فیزیکی بالا در درست ساخت است که پتانسیلی بزرگ برای خانه دار شدن متقاضیان محسوب می‌شود. ماکان پدرام در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور از واحدهای در دست ساخت مسکن مهر رشت […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل راه و شهر سازی گیلان گفت: بالغ بر ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر در فاز دوم با پیشرفت فیزیکی بالا در درست ساخت است که پتانسیلی بزرگ برای خانه دار شدن متقاضیان محسوب می‌شود.

ماکان پدرام در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور از واحدهای در دست ساخت مسکن مهر رشت گفت: فاز دوم مسکن مهر ۲۸۴۰ واحد در حال ساخت است که بین ۶۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: تاسیسات و خدمات رسانی نظیر آب، برق، گاز و خیابان از جمله مشکلاتی است که در این فاز باید هر چه سریعتر حل شود.

پدرام خاطرنشان کرد: برای محوطه‌سازی از تبصره ۸، فروش اراضی مسکن را تامین خواهیم کرد، اما رقم مبلغ مورد نیاز خیلی بیشتر است.

وی تصریح کرد: این واحدها در ۴۰ هکتار اراضی حدود ۸۸ میلیارد تومان برای تکمیل شدن نیاز دارد و در طرح اقدام ملی مسکن ۲۵۴۰ واحد صورت جلسه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: فعلا با این میزان متقاضی مسکن ملی در استان نداریم و ارگانهای مختلف برای نیاز نیروهای‌شان به ما اعلام نیاز مسکن می‌کنند.

وی گفت: این مجموعه پتانسبیل بسیار خوبی برای حل مردم رشت در تامین مسکن است.