به گزارش صفیر گیلان از  رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوای الهی انسان را به خدا نزدیک می‌کند و خداوند می‌فرماید تقوا پیشه کنید و با صادقین باشید و لازمه داشتن تقوا همراهی با انسان‌های پاک و صادق بوده و […]

به گزارش صفیر گیلان از  رشت، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوای الهی انسان را به خدا نزدیک می‌کند و خداوند می‌فرماید تقوا پیشه کنید و با صادقین باشید و لازمه داشتن تقوا همراهی با انسان‌های پاک و صادق بوده و موجب احتیاط انسان در دین و همراهی او با امام متقیان می‌شود.

وی ماه رجب را ماه اهل بیت(ع) دانست و افزود: ماه رجب پر از میلادهای فرخنده بوده و امام علی(ع) در این ماه متولد شده و محل تولد و شهادت امام علی(ع) در مسجد بود و باید با اینگونه افراد همراه باشیم.

امام جمعه موقت رشت ائمه(ع) را مصداق بارز خیر عنوان کرد و گفت: اگر در نماز و کارهای خیر ریا کنیم اعمال ما باطل می‌شود، صدقات خود را با اذیت کردن مردم از بین نبریم و خیر به معنای کار خوب است و برخی از افراد که به دیگران منفعت می‌رسانند انسان‌های خیر هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار خیر انقلاب اسلامی با تقدیم شهدا تحقق پیدا کرده است، بیان کرد: پیامبر(ص) و ائمه(ع) اسوه هستند و در کارهای خیر باید به این بزرگواران اقتدا کنیم.

عبدالله‌زاده پاشاکی در آستانه ماه مبارک رمضان بیان کرد: اگر می‌خواهید ماه رمضان خوبی داشته باشید و لیله‌القدر را درک کنید باید ماه‌های رجب و شعبان خوبی داشته باشید.

وی با تصریح بر اینکه در آستانه رخداد مهم انتخابات هستیم، گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و با آن به دشمنان نشان می‌دهیم آزادی و دموکراسی داریم و انتخابات به قدر مهم است که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسانی بخواهند در مقابل رای مستقیم مخالفت کنند در مقابل آنها می ایستم.

خطیب موقت نماز جمعه رشت خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نخستین خواسته نظام از مردم بوده و امسال حدود ۵۵ میلیون نفر واجد شرایط برای انتخابات هستند و هر رأی تیری به قلب دشمنان است و با حضور حداکثری باید توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: رأی ملت سرنوشت‌ساز و مهم بوده و انتخابات در کشور نمایشی نیست بلکه انتخابات پایه نظام است و تمام مسؤولان را مردم انتخابات کردند و دولتی می‌تواند موفق عمل کند که دارای شاخص انقلابی باشد.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی اضافه کرد: دولت انقلابی باید پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی بوده و مدیریت جهادی داشته باشد و پر کار و پر نشاط باشد و تحول‌آفرین باشد، دولت انقلابی یک دولت قانونگرا باشد و شاخص‌های چنین دولتی در کلام مقام معظم رهبری مشهود است.

وی با بیان اینکه دولت مقاوم در مقابل دشمن و ساده‌زیست است، یادآور شد: دولت انقلابی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضد اشرافی‌گری بوده و به اجرای اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد اما بعضی از شعارها با عمل‌ فاصله دارد.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ خط قرمز ماست و فتنه‌گران نباید در پست‌های مدیریتی باشند، خاطرنشان کرد: دولت انقلابی باید استکبارستیز باشد و به این دولت اعتقاد داریم.

وی با ابراز گله‌مندی از هیأت اجرایی انتخابات گیلان متذکر شد: آیا کسانی که جرم آنها آشکار است و اشتهار به فساد اخلاقی دارند باید تایید شوند، توصیه تمام دلسوزان نظام و مردم به هیأت نظارت این است افرادی که اشتهار به فساد دارند را تأیید نکنند، کسی که به ناموس خود بی‌توجهی می‌کند مطمئن باشید عقیده‌ خدمت به مردم ندارد و هیأت نظارت باید مستندات را جدی بگیرد و هر کسی را تأیید نکند زیرا در قیامت باید حجت شرعی داشته باشند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه امروز شبکه‌های بیگانه دلسوز ما نیستند، یادآور شد: این شبکه‌ها می‌خواهند عناصر انقلابی ما را زیرسؤال ببرند و مانند سال ۸۸ آشوب در کشور ایجاد کنند.

وی به حمله آمریکا در سوریه اشاره کرد و گفت: برای اینکه آمریکا بر جنایت خود در عراق و سوریه سرپوش بگذارد به سوریه حمله کرده است./منبع فارس