اداره کل راه و شهرسازی گیلان در راستای اجرای سیاست رویش وزارت راه و شهرسازی و ایجاد بستری مناسب برای توسعه کسب وکارهای نوپا در حوزه‌های تخصصی این اداره کل شامل مسکن، ساختمان، راه، املاک، و معماری و شهرسازی، نسبت به شناسایی و حمایت از ایده‌های نو اقدام نماید.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان گیلان ، این اداره کل در نظر دارد در راستای اجرای سیاست رویش وزارت راه و شهرسازی و ایجاد بستری مناسب برای توسعه کسب وکارهای نوپا در حوزه‌های تخصصی این اداره کل شامل مسکن، ساختمان، راه، املاک، و معماری و شهرسازی، نسبت به شناسایی و حمایت از ایده‌های نو اقدام نماید.
در این راستا علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساز و کار حمایتی این اداره کل از کسب و کارهای نوپا، با سرکار خانم مهندس موحدی به شماره همراه ۰۹۱۱۳۳۹۳۸۲۹ تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان واقع در رشت- میدان شهید انصاری-ابتدای گلسار- واحد پایگاه داده مکانی مراجعه نمایند.
شایان ذکر است : اطلاعات تکمیلی این طرح در قسمت فراخوان شناسایی کسب و کارهای نوپا پورتال اداره کل راه و شهرسازی گیلان به نشانی https://gilan.mrud.ir/ بارگذاری شده است.