صفیر گیلان؛با تمامی توان وظایفی را که در مسئولیت جدید بر من نهاده شده انجام خواهم داد و  از اعتماد آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به خودم برای این خدمت‌گزاری تشکر می‌کنم.

به گزارش صفیر گیلان،تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.
محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه اندک بضاعت خود را در راه خدمت به ایثارگران صرف می‌کنم، اظهار کرد: در جمع ما پدر بزرگوار شهدا و جانبازان و آزدگان سرافراز  حضور دارند که چشم و چراغ همه ما هستند.

محمدرضا داوطلب با بیان اینکه ایثارگران انتخاب شده خدا هستند، افزود: با تمامی توان وظایفی را که در مسئولیت جدید بر من نهاده شده انجام خواهم داد و  از اعتماد آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به خودم برای این خدمت‌گزاری تشکر می‌کنم.

وی با  تقدیر و تشکر از زحمات آقای پاکاری مدیرکل سابق بنیاد استان گفت : امیدوارم بتوانم در این جایگاه منشأ خدمت و اتفاقات خوبی باشم و در ماه‌های پربرکت پیش رو از تمام لحظات برای خدمت‌گزاری به ایثارگران و خانواده شهدا استفاده کرده و فرصت خدمت ار قطعا مغتنم خواهم دانست.