به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان در یالن اجتماعات مخابرات گیلان عصر روز یکشنبه (یک تیر ماه) برگزار شد. علی فتح‌اللهی، با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان رشت، اظهار کرد: شهرستان رشت از ظرفیت‌های مختلفی برای رشد […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان در یالن اجتماعات مخابرات گیلان عصر روز یکشنبه (یک تیر ماه) برگزار شد.

علی فتح‌اللهی، با اشاره به سبقه تاریخی و فرهنگی شهرستان رشت، اظهار کرد: شهرستان رشت از ظرفیت‌های مختلفی برای رشد و توسعه برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها در راستای ارتقای جایگاه استان و شهرستان بهره‌مند شویم.

فرماندار جدید شهرستان رشت وجود دو رودخانه زرجوب و گوهررود را از جمله ظرفیت‌های گردشگری رشت عنوان کرد و افزود: باید در راستای احیا و حفظ این سرمایه طبیعی ارزشمند اقدامات سازنده‌ای انجام گیرد.

وی با اشاره به وجود بالغ بر ۴۶ هزار دانشجو در شهرستان رشت، گفت: تعدد مراکز خدماتی، علمی و پژوهشی در شهرستان رشت فرصتی است که با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است و باید ویژه به این شهرستان نگاه کرد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های شهرستان محسوب می‌شوند که باید از توانمندی آنان بهره گرفت، تصریح کرد: فرمانداری رشت پذیرای آحاد مردم، مسئولین، ورزشکاران است که هر کدام می‌توانند به نوعی با ایده‌ها و نظرات خود به توسعه شهرستان کمک کنند.

وی افزود: توجه ویژه به شهرستان رشت توجه به کل کشور است زیرا  ادارات کل گیلان، مراکز خدماتی، بیمارستانی و غیره در شهرستان رشت می طلبد که به این شهرستان نگاه ویژه ای شود.

فتح اللهی  وجود رودخانه ها را در کشورهای توسعه یافته به عنوان فرصتی برای گردشگری و رونق شهر  خواند و گفت: رودخانه ها با خود عمران و آبادانی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر این که باید با وفاق و دوستی و تعامل مشکلات شهرستان رشت مرتفع بشود،افزود: موجب افتخار من است  که فرصت خدمتگزاری در این شهرستان  را دارم.

فرماندارجدید رشت وجود محله ها و اماکن قدیمی را نمونه های عینی و ملموس از تاریخ شهر رشت و نشانگر قدمت و فرهنگ‌بالای مردم این دیارخواند و گفت: اگر مسوولان از  فرصتی  که به آنها محول شده، استفاده نکنند، نمی توانند شرایط ارئه خدمات بهتر  را برای مردم، فراهم آورند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به المان های شهری و فعالیت های فرهنگی و هنری، تصریح کرد: مردمان شهرستان رشت، مردمی عالم، هنردوست و ورزش دوست هستند که وجود مفاخر مختلف علمی و هنری و دو تیم ریشه دار فوتبال سپیدرود و داماش موید این مطلب است

فتح اللهی “فرمانداری شهرستان های تالش و صومعه سرا و مدیر کلی امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان را در کارنامه مدیریتی خویش دارد و کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش،ماسال و رضوان شهر نیز  بوده است.

خبرنگار/زلیخا صفری

فتح الهی فرماندار فتح الهی فرماندار فتح الهی فرماندار 4c21d833-2919-4ac2-8c76-9f5d0e483341 فتح الهی فرماندار فتح الهی فرماندار