صفیر گیلان؛سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به محرومیت شفت و لزوم تلاش مضاعف فرماندار و مدیران در جهت حل مشکلات این شهرستان گفت: فرماندار و مدیران شفت حق سیاسی کاری ندارند و باید میدانی وارد کار شده و مشکلات را حل کنند تا مردم شیرینی خدمات دولت را لمس کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجلیلی صفیر گیلان؛حسین مصطفی‌پور صبح امروز در شورای اداری شفت در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شفت علی رغم مواهب طبیعی و ظرفیت های موجود متأسفانه جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است و لازم هست مدیران کمر همت ببندند و بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیران در شفت هیچ شوق و ذوقی غیر خدمت نباید داشته باشند، افزود: نباید هیچ شأنی جز نوکری برای مردم برای ما باقی بماند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان توفیق خدمت را مستوجب شکر خدا دانست و افزود: خدمت به خلق خدا برای مسئولان‌ یک موهبت الهی است و باید از این موهبت برای شادکردن دل مردم بهره گرفت.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه پست‌های خدمتی نزد مسئولان به امانت گذاشته شده است، اضافه کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط پای این نظام و انقلاب ایستاده اند که جا دارد مسئولان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات آنها به کار ببندند.

وی با بیان اینکه تشدید مشکلات در کشور به ویژه در طول دوران تحریم‌ها در پی نافرمانی برخی مسوولان‌ از فرامین رهبری بوده، افزود: این در حالی است که در دوران دفاع مقدس امام فرمان میداد و رزمندگان اسلام و ملت بزرگ پای رکاب امام عمل می‌کردند و امروزه انتظار این است تا تمام مسئولان مطابق فرامین رهبری عمل کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به محرومیت شفت و لزوم تلاش مضاعف فرماندار و مدیران در جهت حل مشکلات این شهرستان گفت: فرماندار و مدیران شفت حق سیاسی کاری ندارند و باید میدانی وارد کار شده و مشکلات را حل کنند تا مردم شیرینی خدمات دولت را لمس کنند.

مصطفی‌پور با اشاره به ظرفیت های بی‌نظیر شفت به ویژه در بعد نیروی انسانی نخبه بیان کرد: باید از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی نخبه این شهرستان در جهت توسعه شهرستان بیشتر بهره گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله هاشمی، امام جمعه شفت نیز در این نشست مدت مسوولیت و زمان معارفه و تودیع را همسان با تولد و مرگ دانست و اظهار کرد: زمان بین معارفه و تودیع همچون فاصله بین تولد و مرگ بسیار کوتاه است و هر انسان و مدیر باید زمان و فرصت در اختیار گذاشته به خود را یک امانت الهی بداند.

گفتنی است در پایان شورای اداری شهرستان شفت، از زحمات حدود دو ساله ابراهیم چراغی در فرمانداری شفت تکریم و ابراهیم طاهری به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان شفت معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شفت نیز در این نشست مردم را صاحبان اصلی نظام برشمرد و اظهار کرد: ما امانت‌دار کردم هستیم و تلاش ما این است تا قولا و فعلا امانت‌دار مردم باشیم.

ابراهیم طاهری شانیت فرمانداری را چاره جویی از گره ها دانست و گفت: در راستای فرامین رهبری و مشی دولت مردمی آیت‌الله رییسی نخستین کار ما در شفت دیدار و حسن ارتباط با مردم خواهد بود تا از این طریق فتح بابی بر گره‌گشایی کار آنها باشد.

طاهری پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان املش در شرق گیلان بود.

شهرستان شفت نزدیکترین شهر به مرکز استان بوده و بر اساس پایش‌های دوره‌ای دولت در کشور، جزو ۳۱ شهرستان کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.