صفیر گیلان؛فکور با تاکید بر این که متولیان برای سال ۱۴۰۱ باید برنامه کاهش تولید پسماند داشته باشند، از اهتمام مسئولان استانی در این خصوص خبر داد و افزود: هدف ما کاهش تولید پسماند، افزایش میزان تفکیک و توسعه آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت پسماند است‌

به گزارش صفیر گیلان؛هفتمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست موسی فکور فرماندار فومن و با حضور کارشناس یک شرکت دانش بنیان در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماند، در بعدازظهر روز پنج شنبه مورخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد.

فکور فرماندار شهرستان با بیان این که مدیریت پسماند در دهه های اخیر در استان گیلان به ضرورت تبدیل شده، اظهار کرد: با پیگیری و نظارت استاندار محترم، اراده لازم برای مدیریت پسماند در استان به وجود آمده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که کاهش تولید پسماند باید به عنوان اولین اولویت کار مسئولین قرار بگیرد، گفت: انتظار می رود نتیجه اقدامات مسئولین به کاهش میزان تولید پسماند منجر شود.

فکور با تاکید بر این که متولیان برای سال ۱۴۰۱ باید برنامه کاهش تولید پسماند داشته باشند، از اهتمام مسئولان استانی در این خصوص خبر داد و افزود: هدف ما کاهش تولید پسماند، افزایش میزان تفکیک و توسعه آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت پسماند است‌