فصل بعد در استقلال خوزستان نمی مانم

  پرینت
فصل بعد در استقلال خوزستان نمی مانم
شناسه خبر : 15786 | تاریخ انتشار : 28 فروردین 1397 - 9:14 | 60534 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛وحید شیخ ویسی اظهار کرد: بازیکنان ما از ابتدای فصل تاکنون بین ۱۰ تا ۳۳ درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کردند و واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتیمسنگربان تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی آینده تیمش در مقابل سپاهان گفت: در سال های اخیر سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و بی شکبازی سختی در […]

به گزارش صفیر گیلان؛وحید شیخ ویسی اظهار کرد: بازیکنان ما از ابتدای فصل تاکنون بین ۱۰ تا ۳۳ درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کردند و واقعا فصل سختی را پشت سر گذاشتیمسنگربان تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی آینده تیمش در مقابل سپاهان گفت: در سال های اخیر سپاهان همیشه تیم خوبی بوده و بی شکبازی سختی در پیش داریم اگر چه آن ها در این فصل خوب نتیجه گیری نکردند اما در چند هفته اخیر روند رو به رشدی داشته است.
وی ادامه داد: هر چند که ما برای کسب هر سه امتیاز این بازی به میدان می رویم و به خوبی می دانیم که برد سپاهان شرایط ما را در جدول بهبود می بخشد اما در کل به حداقل امتیاز این بازی نیاز داریم.
شیخ ویسی در خصوص بسته نگه داشته دروازه آبی های خوزستان در ۹ بازی گفت: اگر در بازی با سپاهان دروازه خود را بسته نگه دارم تعدادبازیهای بدون گل خورده ام را به ۱۰ می رسانم اما فقط ثبت این رکورد هدف من نیست هر چند که دوست دارم دروازه خود را بسته نگه دارم. شرایط تیم ما طوری است که حتی اگر یک امتیاز هم کسب کنیم به نفع تیم است.
وی افزود: ما یک یا ۲ امتیاز دیگر بگیریم صد در صد در لیگ ماندنی هستیم هر چند که با همین ۲۷ امتیاز کسب شده نیز احتمال می دهم در لیگ بمانیم اما پیش بینی می کنم که از ۲ بازی آینده حداقل ۴ امتیاز بدست آوریم.
دروازبان تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا به رغم عملکرد خوبش در چند فصل حضور در تیم استقلال خوزستان، به تیم ملی دعوت نشده افزود: این که حقم بود یا نبود که به تیم ملی دعوت شوم، نظری ندارم ولی فکر می کنم بسیار سخت است که از تیم هایی مثل ما که در رده پایین جدول هستند ، بازیکنی به تیم ملی دعوت شود، در کل برای گلرهای تیم ملی در ، آرزوی موفقیت می کنم.
تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر پذیرای تیم سپاهان است.

 

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
مماشات نخواهم کرد
محمدرضا زنوزی در غم از دست دادن همسرش داغدار شد
زیرساختهای مناسب برای حضور بانوان در اماکن ورزشی ایجاد شود
حمایت شهرداری و شورای شهر از تمامی برنامه های اداره کل ورزش و جوانان گیلان / روز برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی باید با زمان حضور اکثریت قهرمانان هماهنگ شود
مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تجلیل شدند
اولین رویداد اشتغال پذیری ویژه شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور برگزار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.