صفیرگیلان/رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس با تاکید بر اینکه منافع کشور در حول سه محور ایمان،امید و اتحاد و همبستگی می چرخد گفت: قدرت بسیج گستردگی بسیج با نگاه امید آفرینانه است تا منجر به همدلی و وفاق جامعه کار و تولید استان  در راستای رونق تولید و اقتصادی شود

اختصاصی/صفیر گیلان ؛رسرهنگ عباس اسکندری  رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس  امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۸ هزار شهید گیلانی و شهدای مدافع حرم و امنیت استان  یاد ۴۱۸ شهید کارگری استان را نیز گرامی شمرد و گفت ؛عملیات ظفرمندانه « وعده صادق» پشیمانی رژیم صهیونسیتی را به همراه داشت.

سرهنگ اسکندری با تبریک هفته کار و کارگری به تلاشگران عرصه صنعت و تولید گفت؛ امسال هفته کار و کارگر  به شعار جهش تولید ،مشارکت مردمی مزین است.

ریس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان شعار سال را یک شعار راهبردی و اساسی خواند و افزود:امروز دشمن دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این شعار  می تواند همت و سرمایه مردمی را پای کار برای تولید به میدان بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه منافع کشور در حول سه محور ایمان،امید و اتحاد و همبستگی می چرخد گفت: قدرت بسیج گستردگی بسیج با نگاه امید آفرینانه است تا منجر به همدلی و وفاق جامعه کار و تولید استان  در راستای رونق تولید و اقتصادی شود.

سرهنگ اسکندری  از اجرای ۳۱ویژه برنامه  در هفته کار و کارگر توسط بسیج جامعه کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت : این برنامه ها شامل گلباران مزار شهدای کارگری،دیدار با خانواده شهید اسدالله ابراهیمی و خانواده شهید حسینی،دیدار با امامان جمعه ،راه اندازی اندازی میز خدمت ،تجلیل از کارگران و کارفرمایان ،توزیع بسته کمک مومنانه،مسابقات ورزشی در کارخانجات،برگزاری اردوی راهیان پیشرفت با حضور رسانه،اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحد تولیدی برتر و …اعلام نمود.

ریس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برنامه ها در چهار سطح  اجرایی می شود گفت: کارخانجات محور اجرایی برنامه ها هستند و میز خدمت تخصصی حول دو محور یک رفع مشکلات کارگران و دوم رفع موانع تولید با حضور متولیان کار در شهرکهای صنعتی و کارخانجات اجرایی می شود.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری