فرماندار فومن با اهدای لوح تقدیر از حضور موثر و فعال تمامی کسانی که برای پوشش اخبار دستاوردهای نظام در البرز بویژه در ایام الله دهه مبارک فجر با مجموعه مسئولان استان همراه بودند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار صفیرگیلان از فومن،فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان فومن امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان فومن که در دهه مبارک فجر در راستای تبیین اقدامات دولت انقلابی پا به پای مسئولان بودند از خبرنگاران صدا و سیما ،خبرگزاری مهر،پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان و اخبار فومنات به پاس پوشش خبری تقدیر کرد.

در متن این پیام از سوی مرجانی فرماندار فومن  آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
… سوگند به قلم و آنچه می ‌نویسند

شما خبرنگاران واصحاب محترم رسانه شهرستان فومن به عنوان آینه تمام نما و زبان گویای جامعه و حلقه واسط بین مردم و مسئولین،مشکلات اجتماعی را بازگو و خدمات دولتمردان را منعکس می کنند و نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی و اطلاع شهروندان از تلاش های مسئولان و دست اندرکاران در خدمت رسانی بی شائبه به میهن اسلامی هستند.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی جنابعالی ،این لوح  را به پاس زحماتتان در اطلاع رسانی و انعکاس خدمات دولت انقلابی به مردم عزیز شهرستان فومن در ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰۲ تقدیم  می دارم و موفقیت روز افزونتان را از درگاه حق تعالی خواستارم.

فرامرز مرجانی

فرماندار شهرستان فومن

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری