رئیس جمعیت هلال احمر فومن با اشاره به اینکه قدردان خدمات ارزشمند جوانان جمعیت هلال احمر فومن به حادثه دیدگان جاده تا نجات گمشدگان کوهستان هستم گفت: من از رسانه های شهرستان فومن که در انعکاس اخبار جمعیت هلال احمر در حوادث سخت و بحرانی  ما را همراهی کردند تشکر می کنم.

اختصاصی/صفیر گیلان؛رئیس جمعیت هلال احمر فومن در نشست اعضای مجمع خبرنگاران که با حضور مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد با اشاره به اینکه قدردان خدمات ارزشمند جوانان جمعیت هلال احمر فومن به حادثه دیدگان جاده تا نجات گمشدگان کوهستان هستم گفت: من از رسانه های شهرستان فومن که در انعکاس اخبار جمعیت هلال احمر در حوادث سخت و بحرانی  ما را همراهی کردند تشکر می کنم.

علیزاده به عدم تخصیص  بودجه برای روابط عمومی های جمعیت هلال احمر شهرستانها گفت: این جوانان با عشق و علاقه  سر حوادث و در عملیات های نجات حضور پیدا می کنند.

وی به حادثه تلخ تصاد ف قهرمانان کشتی در مسیر جاده ماسوله اشاره کرد و گفت: در این حادثه که شش فوتی و مجروح  داشت جوانان هلال احمرکاری کردند کارستان که از نگاه آنان که عمق حادثه را با حضور خود دیدند ستوده شدند.

وی افزود: این حادثه باعث شد تا مردم بدانند که جوانان هلال احمر چه کار هایی می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فومن به گردشگری بودن شهرستان و داشتن کوهستان اشاره و افزود: ما کوهنوردانی نا آشنا  به منطقه کوهستانی ماسوله و قلعه رودخان را داریم که بخاطر عدم آشنایی به جقرافیای منطقه  ما شاهد گم شدن کوهنوردان و یا سقوط و … هستیم.

مسئول جمعیت هلال احمر فومن از حضور گردشگران خارجی در  مناطق گردشگری فومن خبر داد و گفت:بسیاری از کوهنوردان نیز صعود زمستانی خود را در مناطق کوهستانی فومن انتخاب می کنند.

علیزاده به حوادث پی در پی در شهرستان اشاره و افزود: ما امداد هوایی را نیز در سال جاری بیش از سه پرواز بخاطر کوهستانی بودن منطقه داشتیم.

وی به مقفول ماندن جایگاه روابط عمومی در هلال احمر شهرستانها اشاره و افزود:بحث آموزش نیز از دیگر دغدغه ماست.

در این نشست همچنین به ارتباط پایگاههای امداد ورابطین و نکمیته های اجرایی نیز جذب افراد جدید و ساماندهی  مورد تاکیدقرار گرفت.

خبرنگار/زلیخا صفری