اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام نقدی امام‌جمعه جدید فومننماز جمعه  را یک نهاد مبارک خواند وگفت:نهاد یک بادبار معنایی  مردمی و جهادی و انقلابی بودن و در تمام طول هفته در خدمت مردم فومن خواهیم بود و فقط نهاد نماز جمعه برای جمعه نیست. وی با اشاره به اینکه ما در این شهرستان امت لایق فومن را داریم […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام نقدی امام‌جمعه جدید فومننماز جمعه  را یک نهاد مبارک خواند وگفت:نهاد یک بادبار معنایی  مردمی و جهادی و انقلابی بودن و در تمام طول هفته در خدمت مردم فومن خواهیم بود و فقط نهاد نماز جمعه برای جمعه نیست.

وی با اشاره به اینکه ما در این شهرستان امت لایق فومن را داریم که انقلابی و متدین هستند و ذکر و خیر زیادی شنیده‌ایم گفت: نمازجمعه یک نهاد تعاملی است و اینطور نیست که متکلم وحده باشیم و تعاملی باید باشد تا کارها پیش برود.

حجت‌الاسلام نقدی  با اشاره به اینکه از اصحاب فکر و اندیشه استفاده خواهیم کرد و استقبال خواهیم کرد و هر عزیزی که دلش می‌تپد برای نظام کاری کند در خدمت این عزیزان هستیم.

 

نقدی نمازجمعه را  قرارگاه فرهنگی شهر و شهرستانها خواند و گفت:  ستاد و دفترم در خدمت مردم خواهد بود.

امام جمعه جدید فومن خواستار شد فرصت‌ها را نباید از دست بدهیم و خدمت در نظام توفیق است که باید حداکثر استفاده را بکنیم و همه باید تعامل داشته باشیم تا در مسیر تعالی منطقه هم صدا باشیم

امام جمعه جدید فومن افزود:سعی می‌کنم سرباز لایقی برای مقام معظم رهبری باشم و در شهر زادگاه آیت‌الله بهجت فومنی موثر باشم.

 

امام جمعه دید فومن به مشکلات و دغدغه  روز  استان از جمله کشاورزان اشاره و افزود: اخیرا متاسفانه جهادکشاورزی هزینه‌های کودهای کشاورزی را اعلام کرده که ۵۰۰ درصد تا ۷۰۰ درصد افزایش قیمت را داشته است در سال جهش تولید که کشاورزی نیز تولید است جهادکشاورزی حامی است یا رقیب تولید کننده و کشاورز است.

وی تاکید کرد؛مدیرکل جهادکشاورزی استان و مجمع نمایندگان گیلان باید پیش قدم باشند و پیگیری کنند تا مشکلات کشاورزان رفع شود.

حجت‌الاسلام نقدی امام‌جمعه جدید فومن اظهار کرد؛جایی که منطق باشد اهانت وجود ندارد و عجز غرب باعث شده است که دشمن در مقابل فرهنگ جهان ساز اسلام کم آورده است که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند عناد و دشمنی‌شان با اسلام روشن است و محکوم نکردن این جرم بزرگ به بهانه آزادی بیان خطایی بزرگ است و این اهانت و جسارت را محکوم می‌کنیم.