مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ برای خواص منحرف رسواکننده و دارای باطن فسادآلود بود، اذعان کرد: فتنه‌های خطرناک‌تر در کشور مانند نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز وجود دارد.

به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به اینکه قرآن کریم تاکید می‌کند همواره ایام‌الله را یادآور شوید، اظهار داشت: به برکت رهبری امام خمینی (ره) بیش از چهل سال ملت ایران جز خالقان حماسه‌ها و ایام‌الله‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با همراهی مردم رژیم طاغوت پهلوی را ساقط کردند، تصریح کرد: زمان‌هایی که در آن حاکمیت الهی بروز پیدا کند یو‌م‌الله است.

وی با تاکید بر اینکه با حماسه‌آفرینی ملت ایران هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور ایثارگران و جانبازان در مقابل تهاجم شیاطین زمانه با توسل به آموزه‌های الهی خود ایام الهی بوده است، افزود: هر نظام بالنده و رو به رشد به جهت پویایی و رفع ظلم حتما دچار فتنه‌ها خواهد شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: بعد از آشنایی با اسلام ناب محمدی برای جلوگیری از سبک زندگی غربی باید مراقب گمراهی بعد از معرفت که بسیار خطرناک است هم باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظامی که رو به پیشرفت است دچار فتنه‌های متعدد خواهد شد، گفت: در زمان فتنه شعارها به ظاهر حق داده می‌شود ولی اراده باطل پیگیری می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ برای خواص منحرف رسواکننده و دارای باطن فسادآلود بود، اذعان کرد: فتنه‌های خطرناک‌تر در کشور مانند نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی‌ها شعار آسایش مردم سر می‌دهند و مذاکره با دشمن بدعهد را مطرح و خط تحریف را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: قصه فتنه‌ها برای نظام اسلامی تمام‌شدنی نیست ‌و توسط دشمنان، عاملان و خواص داخلی پیچیده‌تر هم می‌شود.

مهدوی اذعان کرد: متاسفانه در مدیریت کشور توسط برخی از دولت‌مردان معیشت مردم بازی گرفته می‌شود و به دنبال آن اهداف انقلاب اسلامی هم مخدوش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جنس فتنه‌های اوایل انقلاب با چهله دوم انقلاب متفاوت است، افزود: یکی از دلایل خلق حماسه روز ۹ دی این بود که ملت با بصیرت گرفتار خواص فاسد نشد و از رهبر معظم انقلاب به طور مستقیم بهره جست.

وی با بیان اینکه ما باید فتنه‌های جدید را بشناسیم و فتنه‌های جدیدتری در راه است، اضافه کرد: قدرت‌های شیطانی مانند آمریکا نمی‌خواهند این ملت به عزت و استقلال و تمدن نوین اسلامی برسند و فتنه‌های جدیدی در سطح بین‌الملل علیه مردم ایران اسلامی به وجود می‌آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه یکی از فتنه‌های دشمنان این است که در برخی مواقع پرداختن و بررسی مسائل اصلی و فرعی در بین مسئولان جا به جا شود، بیان کرد: به طور مثال در بحث فیش‌های حقوقی نجومی، بررسی این موضوع را کنار گذاشته و در این دوران سخت معیشتی مردم، مساله حاشیه یی برگزاری رفراندوم در جامعه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به تحریف سخنان مقام معظم رهبری در باب مذاکره، افزود: مهم‌ترین خروجی این تحریف‌ها تردید و بدبینی مردم نسبت به کارآمدی نظام اسلامی برای حل مشکلات مردم است.

مهدوی با بیان اینکه در سال ۸۸ فتنه‌گران مشارکت پر شکوه مردم در انتخابات را به انحراف کشیدند، اظهار کرد: امروز خط فتنه ایجاد یاس و ناامیدی دربین مردم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: برخی جریانات داخلی، فتنه نرمی را با ایجاد خط مرموز تحریف و سازش با دشمنان را آغاز کرده که دل آحاد ملت ایران را نشانه گرفته‌اند و به دنبال مایوس کردن مردم هستند و بعضی از تصمیم‌گیری‌ها موجبات آزار روحی و روانی ملت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه یکی از چیزهایی که غرب توسط برخی از سلبریتی‌ها دنبال می‌کند تحریک شهوات جوانان و نوجوانان است، افزود: کلید اساسی رفع فتنه ها ارتباط بی‌واسطه مردم با ولی‌فقیه است که مردم گیلان در روز هشت دی این ارتباط را به خوبی نشان دادند.