‌ ‌صفیر گیلان؛محبعلی رنج ور از قطعی آب در برخی مناطق گیلان به دلیل بارش شدید برف خبر داد و اظهار کرد: آب یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستاهای چهارشم و ملکوت در شهرستان سیاهکل و یک هزار خانوار روستاهای جیرنده، کلیشم، شهربیجار و عمارلو در شهرستان رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه‌های پمپاژ قطع است. […]

‌صفیر گیلان؛محبعلی رنج ور از قطعی آب در برخی مناطق گیلان به دلیل بارش شدید برف خبر داد و اظهار کرد: آب یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستاهای چهارشم و ملکوت در شهرستان سیاهکل و یک هزار خانوار روستاهای جیرنده، کلیشم، شهربیجار و عمارلو در شهرستان رودبار به دلیل قطعی برق ایستگاه‌های پمپاژ قطع است.

وی با بیان اینکه ۱۶ اکیپ شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در حال خدمات رسانی به مشترکان روستایی هستند، گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و جلگه استان، روستاییان عزیز نسبت به محافظت از کنتورها و اتصالات آب شرب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان،با بیان اینکه سرما و برودت هوا باعث یخ‌زدگی و شکستگی کنتورها می شود، افزود: مشترکان محترم می توانند با استفاده از گونی، الیاف، پارچه‌های پشمی، نایلون و کاه کنتور و اتصالات آب شرب را بپوشانند.

این مقام مسئول، شماره تلفن ۳۳۳۳۹۹۹۹ را آماده پاسخگویی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: در زمان کنونی گیلان دارای بیش از ۲۸۹ هزار مشترک روستایی آب آشامیدنی است./ایسنا