اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با آغاز بازگشایی مدارس مدیر کل مخابرات استان گیلان در چهارمین روز از آغاز حضور دانش آموزان در کلاس درس در یک اقدام زیبا به شهرستان فومن و روستای بوئین سفر کرد. مدیر کل مخابرات گیلان امروز با حضور در دبستان شهید یعقوب حسینی بوئین فومن  از نزدیک با دانش آموزان این مدرسه […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با آغاز بازگشایی مدارس مدیر کل مخابرات استان گیلان در چهارمین روز از آغاز حضور دانش آموزان در کلاس درس در یک اقدام زیبا به شهرستان فومن و روستای بوئین سفر کرد.

مدیر کل مخابرات گیلان امروز با حضور در دبستان شهید یعقوب حسینی بوئین فومن  از نزدیک با دانش آموزان این مدرسه که در کلاس چند پایه درس می خوانند دیدار کرد.

مهندس آموئی در جمع کودکان محروم منطقه که درکلاس دو پایه درس می خوانند گفت:من هم مثل شما در دبستان درس خواندم و آن زمان سرویس نبود یک و نیم کیلومتر راه  را تا مدرسه پیاده می رفتم .

وی افزود:با این روحیه بزرگ شدم و بعد هم در دوران سقوط رژیم شاهنشاهی وانقلاب اسلامی و دفاع مقدس  تا امروز در کنار شما هستم.

آموئی خطاب به دانش آموزان منطقه گفت: شما امید کشور هستید پس  قدر این جایگاه را بدانید و تلاش کنید با معلم  در س بخوانید و حرفه یاد بگیریم کار افرین شوید در پناه حسین و صاحب زمان همیشه موفق خواهید بود.

مدیر کل مخابرات گیلان از دانش آموزان دبستان شهید یعقوب حسینی که از چندین روستای منطقه از جمله راسته کنار،بوئین،ازبر،شالده و … در این مدرسه و در چند پایه درس می خوانند گفت: در درجه اول به پدر و مادر خود احترام بگذارید و بعد ملم و در درجه سوم تلاش خود شماست که می تواند موفقیت را برایتان به ارمغان بیاورد.

وی افزود:ادامه روند استقلال کشور و کسب پیروزی های پی در پی ،امروز در دستان شما است و آینده کشور را شما رقم خواهید زد پس باید خوب درس بخوانید.
وی  خطاب به دانش آموزان گفت:جانشینان ما و همکاران ما ،شما دانش آموزان عزیز هستید ،پس هدفمند درس بخوانید

مدیر کل مخابرات گیلان امروز تاکید کرد؛مشکل عمده مدارس و دانش آموزان ما این است که بچه ها به دنبال جرقه ای هستند که از مدرسه فرار و  امروز کودک از مدرسه فراری است و این خوب نیست و باید نگاها تغییر کند.

 مهندس آموئی  تصریح کرد؛ این نگاه و رویکرد در گذشته به شکل دیگر بود و دانش آموز دوست داشت تا بیشتر در مدرسه و در کنار معلم باشد و تعطیلی آزار دهنده بود و من امیدوارم نگاه دانش آموزان به سمت کسب علم و دانش بیشتر شود.
شایان ذکر است در این مراسم جمعی از معاونین تجاری مخابرات منطقه گیلان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن و مدیر مخابرات شهرستان  و نیز معاون فرهنگی آموزش و پرورش نیز مدیر کل مخابرات  استان گیلان را همراهی کردند.

در این سفر  که با شادی و طراوت روستا پر رنگ و برق بود بسته های فرهنگی رنگارنگ ، بین دانش آموزان توزیع گردید که خود باعث نشاط رنگا رنگ در چهره دانش آموزان محروم روستا شد..

تهیه و تنطیم؛زلیخا صفری

گزارش تصویری این سفر تا دقایقی دیگر در سایت صفیر گیلان