رماندار شفت تاکید کرد؛با توجه به اینکه در شهرستان شفت پروژه های نیم تمامی زیاد وجود دارد جای بسی تاسف است و از آن همه مهمتر پروژهای است که جان مردم این شهرستان را تهدید می کند و با گذشت چندین سال این پروژه ها هنوز تکمیل نشده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ ابراهیم چراغی  فرماندار صبح امروز ( شنبه ۲۶ تیر ) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در سالن میرزا شفتی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ‌مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه مبادله توافق نامه ها باید از دستگاه مربوطه خود در استان پیگیر باشند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: روسای ادارات شفت باید تلاش کنند تا سهم بیشتری از اعتبارات برای شهرستان جذب کنند.

چراغی در ادامه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوانند مشکلات مردم شهرستان را مرتفع نمایند.

فرماندار شفت با تأکید بر ضرورت پیگیری پروژه های نیمه تمام، گفت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان شفت ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

فرماندار شفت همچنین با  اشاره به پروژه های نیمه اتمام شهرستان شفت ،اظهار داشت: پروژه های نیمه اتمام شهرستان در اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

چراغی بیان کرد: مدیران توانمند، مدیرانی هستند که مشکلات را قبل از وقوع تشخیص داده و نسبت به حل آنها اقدام نموده و از بروز بحران پیشگیری نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت: از مشخصات ویژه ی یک مدیر توانمند پای کار بودن آن مدیر می باشد که با تدبیر و تلاش ویژه بتواند مشکلات حوزه مدیریتی خود در شهرستان را حل نماید.

فرماندار در ادامه به پروژه های در حال اجرا شهرستان اشاره ای  کرد، گفت: تعدادی  پروژه های نیمه اتمام در شهرستان وجود دارد که با همت مسئولین ادارات در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

سر دبیر/زلیخا صفری راسته کناری