مادر شهیدان والامقام «مرتضی و اسماعیل پیش بین» از شهرستان فومن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش صفیر گیلان از فومن ، “مرحومه حاجیه خانم افسر حقگو” مادر شهیدان والامقام  «مرتضی و اسماعیل پیش بین» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن و بیماری قلبی و تنفسی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست..
اسماعیل پیش بین سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه و مرتضی پیش بین سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی ماووت به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
مادر شهیدان والامقام «پیش بین» آسمانی شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بیست و ششم خردادماه امسال با حضور در منزل این مادر شهیدان پیش بین از وی دیدار و عیادت کرد.

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان پیش‌بین

استاندار گیلان با صدور پیامی، درگذشت مادر گرامی شهیدان اسماعیل و مرتضی پیش‌بین را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه صفیر گیلان؛ متن پیام تسلیت دکتر اسدالله عباسی به شرح زیر است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 خانواده محترم شهیدان پیش‌بین

         درگذشت مادر مومنه، والده گرامی شهیدان اسماعیل و مرتضی پیش‌بین، موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.

         بی‌تردید والدین شهدا به عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

        اینجانب مصیبت وارده را به شما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسئلت می نمایم.

****

شهیدان اسماعیل و مرتضی پیش‌بین اهل شهرستان فومن، به ترتیب در سال های ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه و ۱۳۶۶ در ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خانواده شهید “مرحومه حاجیه خانم افسر حقگو”

 

فقط کسانی که این گوهر تابنده زندگی به نام *مادر* را از دست داده باشند می توانند عمق فاجعه و ناراحتی شما را به درستی بشناسند. امیدواریم شما و خانواده گرامیتان از پس این غم با روحیه ای قوی و پشتوانه حق تعالی بر بیایید و برای آن مرحوم علو درجات را از پروردگار بزرگ خواستاریم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد./مسئول پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری