صفیر گیلان،مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تبیین آمار لیست های حق بیمه ارسالی از سوی کارفرمایان ، از غیرفعال شدن سامانه قدیمی برای این حوزه و ضرورت ثبت نام و تکمیل تعهدنامه برای ارسال لیست در سامانه جدید خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان؛علی حسین نژاد با بیان اینکه لغایت مهرماه سالجاری بیش از ۳۸۸ هزار لیست حق بیمه به تامین اجتماعی گیلان ارسال شده است اظهار داشت : این تعداد بیانگر متوسط ماهانه افزون بر ۵۵۰۰۰ لیست در سطح شعب ۲۸ گانه استان میباشد .

وی با اشاره به اینکه سامانه قبلی ارسال لیست اینترنتی در مسیر samt.tamin.ir از آذرماه غیرفعال میباشد افزود : اطلاع رسانی در این راستا از تیرماه امسال آغاز گردیده بود و کارفرمایان مکلفند بمنظور ارائه لیست اینترنتی با مراجعه به سامانه es.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل تعهدنامه اقدام نمایند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تاکید بر این مهم که ۳۷۶۶۰۰ فقره از لیست های حق بیمه دریافتی یعنی ۹۷ درصد از مجموع لیستها لغایت مهرماه امسال اینترنتی ارسال گردیده است اذعان داشت : این تعییر با هدف یکپارچه سازی سامانه ها و تسریع فرایندها انجام گرفته و شایسته است تا کارفرمایان گرامی که تاکنون اقدامات اولیه برای ثبت نام و تکمیل تعهدنامه را انجام نداده اند در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام و آنرا به روزهای پایانی ماه موکول ننمایند .