دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه اگر دستگاه‌های متولی کار و سند فرهنگی داشته باشند بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید مراقب آسیب‌ها باشند و به حوزه آفت‌ها باید رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛آیت‌الله «رضا رمضانی» در دیدار با اعضای کانون جوانان رضوی استان گیلان که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: کار مبنایی در ساختار تربیتی کشور باید وجود داشته و ادامه پیدا کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه باید دانش آموزان و نسل نوجوان را دریابیم که از ضرورت‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دانش آموزان با پرسش‌ها و شبهات زیادی مواجه هستند که باید پاسخگوی آنان باشیم.

وی ادامه داد: باید با آموزش و پرورش ارتباط بیشتری برقرار کرد و در اصل نظام تربیتی باید تفکر محوری، اصل قرار بگیرد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ حجاب باید فرهنگ سازی کنیم، افزود: زنان جامعه ما با غیرت هستند و بر روی کسانی که در حوزه بی‌حجابی فریب خورده‌اند باید کار کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه برپایی گروه‌های سرود در مدارس در مناسبت‌های مختلف ضروری است، افزود: سرود جمهوری اسلامی در مدارس باید به صورت زنده توسط دانش‌آموزان اجرا شود.

وی ادامه داد: مسئولین باید تشکیل گروه تئاتر را به عنوان یک وظیفه به مدیران مدارس تکلیف کنند البته این موضوع به عقبه پژوهشی و فکری نیاز دارد.

آیت‌الله رمضانی به ضرورت برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی، آموزش مهارت‌های گوناگون و مهارت کتاب‌خوانی از سطوح ابتدایی اشاره کرد و گفت: روش و قدرت تفکر به دانش آموزان آموخته شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه اگر دستگاه‌های متولی کار و سند فرهنگی داشته باشند بسیاری از مشکلات فرهنگی برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید مراقب آسیب‌ها باشند و به حوزه آفت‌ها باید رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه رهبران برانداز و ساختارشکنان در موضوعات مختلف به خصوص بی‌حجابی باید مجازات شوند، اضافه کرد: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ترویج بی‌حیایی در میان دختران و زنان جامعه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در غزه که به زندانی بین‌المللی تبدیل شده، شکست سختی خورده است، اظهار کرد: جنگ غزه، رویارویی یک گروه مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران مدعی است.

وی در ادامه به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و افزود: حادثه تروریستی در کرمان، تنفر جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی را دوچندان کرده است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد مقاومت در راه جهاد اکبر و جهاد اصغر بود، اظهار کرد: سردار مقاومت در برابر دشمنان مرد میدان بود و در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت ایجاد کرد.