اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس امروز ۱۳۹۹/۶/۲۸ نماینده  هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه  فرماندار فومن و فرمانده انتظامی و مدیران شهرستان از مناطق شهرستان  و برخی پروژه ها در بخش سردار جنگل  بازدید بعمل آوردند. سرهنگ خلبان رحمانی امروز در فرمانداری شهرستان فومن و در نشست با فرماندار […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس امروز ۱۳۹۹/۶/۲۸ نماینده  هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه  فرماندار فومن و فرمانده انتظامی و مدیران شهرستان از مناطق شهرستان  و برخی پروژه ها در بخش سردار جنگل  بازدید بعمل آوردند.

سرهنگ خلبان رحمانی امروز در فرمانداری شهرستان فومن و در نشست با فرماندار و مدیران ادارات برای رفع مشکلات برخی حوزه ها از جمله پل،آب و ساخت مسکن محرومان گفتگو و تصمیمات مهمی در خصوص رفع محرومیت زدایی روستاهای شهرستان اتخاذ گردید.

سرهنگ خلبان رحمانی با حضور در روستای آبرود، از آخرین وضعیت عملیات اجرایی حفر چاه در این روستا بازدید کرد و گفت:محرومیت زدایی ارتش در راستای فرامین رهبر انقلاب است.

سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از قطعه زمینی به منظور احداث تاسیسات و باند فرود بالگردهای امدادی مورد بازدید میدانی کرد .

امروز همچنین  فرمانده عملیات و فرودگاه های هوانیروز ارتش  امروز در حوزه علمیه آیت الله بهجت در فومن  با مدیر حوزه حجت الاسلام  ولی قربانتی دیدار و در جریان مشکلات ساختمانی این حوزه قرار گرفت.

همچنین به منظور رفع مشکل تردد مردم روستای حسینکوه و احداث پل در این روستا، جلسه ای با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن و سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

زلیخا صفری راسته کناری