دلخوش افزود: در ادامه بررسی اصلاح بودجه ۱۴۰۱، مجلس به جهت حمایت از مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه با حذف ارز ترجیحی به دلیل جلوگیری از بروز تورم و افزایش قیمت کالاهای اساسی مخالف کرد.

صفیر گیلان؛کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از ابتدای بررسی طرح صیانت از فضای مجازی از مخالفان بررسی و دادن اختیار به کمیسیون ویژه طرح صیانت یا به اصطلاح اصل هشتاد و پنجی شدن آن بوده ام و با توجه به حساسیت این موضوع و ارتباط مستقیم آن با کسب و کار مردم و همچنین در راستای مطالبات افکار عمومی خواهان بازگشت این طرح به صحن علنی مجلس هستم.

وی افزود: این طرح در حال حاضر به امضای ۶۲ نفر از نمایندگان رسیده است که بنده به همراه نماینده مردم رودبار از امضاکنندگان گیلانی بازگشت طرح به صحن علنی مجلس می‌باشیم و امیدواریم سایر نمایندگان گیلان نیز این طرح را به امضا برسانند.

دلخوش ادامه داد: اینکه نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره طرح صیانت از فضای مجازی به صورت شفاف و علنی اعلام کنند باعث جلب اعتماد افکار عمومی به مجلس یازدهم شده و دریچه‌ای را برای شنیدن نظرات کارشناسانه‌ ی متخصصان و صاحب نظران درباره این طرح باز میکند تا مجلس بتواند تخصصی تر و دقیق تر و با اطلاعات کامل تر به بررسی راهکارهای سامان دادن به فضای مجازی بپردازد.

دلخوش ضمنا افزود: در ادامه بررسی اصلاح بودجه ۱۴۰۱، مجلس به جهت حمایت از مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه با حذف ارز ترجیحی به دلیل جلوگیری از بروز تورم و افزایش قیمت کالاهای اساسی مخالف کرد.