صفیر گیلان؛نمایند فومن و شفت به کمیسیون ماده ۳۴ که  راهگشای مشکل اصلی مردم منطقه است اشاره  گفت؛در بحث مستثنیات عادلانه در روستا اتفاق نیافتاده و و در یک روستا یک کشاورز و روستایی چند هکتار زمین داخل طرح هادی دارند و فردی حتی یک متر در طرح هادی زمین ندارند خواهش بنده اینکه جناب دکتر مدنی شما ورود کنید.

اختصاصی صفیر گیلان؛نماینده فومن و شفت در بازدید از شهرستان شفت که با حضور دکتر مدنی  معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور همراه بود  در جلسه شورای اداری گفت؛شفت نباید لغب محروم بگیرد زیرا دارای  پتانسیل بالا در حوزه علمی و فرهنگی و اقتصادی وکشاورزی و حتی گردشگری است.

خلیل بهروزی فر تصریح کرد؛بحث  محیط زیست شهر ستان در دستور کار قرار و به زودی برای این چالش شهرستان با برنامه ریزی که داریم  مشکلات سد لاسک و طرح هادی حل خواهد شد چون مردم روستا هم از محیط زیست و هم منابع طبیعی آسیبهای زیادی می بینند و افراد بومی روستا برای هر نوع ساخت و ساز باید بروکراسی اداری را در محیط زیست و منابع طبیعی تحمل کنند.

نمایند فومن و شفت به کمیسیون ماده ۳۴ که  راهگشای مشکل اصلی مردم منطقه است اشاره  گفت؛در بحث مستثنیات عادلانه در روستا اتفاق نیافتاده و و در یک روستا یک کشاورز و روستایی چند هکتار زمین داخل طرح هادی دارند و فردی حتی یک متر در طرح هادی زمین ندارند خواهش بنده اینکه جناب دکتر مدنی شما ورود کنید.

وی به بحث فرسودگی شبکه  برق و عدم جوابگویی تاسیسات برقی  به مردم منطقه گفت:بحث آب شرب که شبکه آب شرب ما ترک خوردگی و فرسوده است.

بهروزی فر به چاه آب  شرب اشاره و افزود: ما به دلیل مشکل تاسیسات آبی چالش آبی را در تابستان داریم.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به راههای شهرستان اشاره و افزود؛برای ترمیم راههای شهرستان ما ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و از شما می خواهم برای شهرستان سفری دیگری را با همراهی دکتر مخبر داشته باشید.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری