مددجوی کمیته امداد گیلان پدیده انتخابات رشت و شگفتی ساز مجلس یازدهم

  پرینت
مددجوی کمیته امداد گیلان پدیده انتخابات رشت و شگفتی ساز مجلس یازدهم
شناسه خبر : 33806 | تاریخ انتشار : 23 بهمن 1398 - 19:41 | 11212 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛علیرضا محمدی در نشست با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر گفت: دهه فجر اتفاقی بزرگ در تاریخ کشور ما است و همانطور که همیشه می‌گفتند انقلاب ما انفجار نور بود. محمدی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهشان که به صورت ناجوانمردانه صورت گرفت اتفاقی تلخ برای همه مردم ما […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛علیرضا محمدی در نشست با خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر گفت: دهه فجر اتفاقی بزرگ در تاریخ کشور ما است و همانطور که همیشه می‌گفتند انقلاب ما انفجار نور بود.

محمدی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهشان که به صورت ناجوانمردانه صورت گرفت اتفاقی تلخ برای همه مردم ما بود.
مدیرکل سابق کمیته امداد ادامه داد: در همان ساعات اولیه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند که انتقام سخت می‌گیریم و این انتقام حضور پر شور مردم در تشییع پیکر این سردار بزرگ بود.

مدیر کل اسبق کمیته امداد گیلان گفت: انتقام سخت همان حضور مردم و ایستادن انها پشت نظام و انقلاب بود و امروز این نوبت مسئولین است که با مدیریت جهادی خود انتقام سخت از دشمنان نظام و اسلام بگیرند.

وی ادامه داد: مدیر جهادی مدیری است که دلسوز، از جنس مردم و با مردم و برای مردم باشد و مثل مردم زندگی کند.

محمدی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی اول مردم هستند، یادآور شد: امروز شکاف بین مردم مسئولین قابل قبول نیست.

وی با اشاره به مسئولیتهای خود در کمیته امداد اظهار کرد: از مراحل پایین شروع کردم و در نهایت توفیق این را داشتم که در سن ۳۴ سالگی جوانترین مدیر استان باشم و بعد از دو سال به عنوان موفق‌ترین مدیر در برنامه خط سه حضور پیدا کنم.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با بیان اینکه در خودم قابلیت‌هایی دیدم و پا به عرصه انتخابات گذاشتم، گفت: گیلان در مقایسه با استان‌های دیگر از پتاسیل های بالقوه زیادی برخوردار است و در محصولاتی چون برنج، چای و مرکبات رتبه‌های اول تا سوم در تولید کشور را در اختیار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها در زمینه خودکفایی برنج وجود ندارد، گفت: در این حوزه باید کار بیشتر بشود. کشاورزی ما کشاورزی فصلی و گرانی است و متاسفانه هنوز فهم درستی از محصوب استراتژیک نداریم.

وی افزود: متاسفانه مردم ما به صورت سرایداری و یا مناسبه ای در حال کار بر زمین‌ها هستند.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با اشاره به اینکه در زمینه صنعت هم کاری زیادی انجام نشده است و در کارخانه‌های ما از سال ۸۳ هنوز آثار برف بر روی دیده می‌شود، اظهار کرد: یکی از علتهایی که رهبری از مجلس گله دارند این است که مجلس از وظیفه اصلی خود خارج شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: از وظایف مجلس ریل گذاری قانون است تا قوای دیگر بر روی آن ریل حرکت کنند و اما متاسفانه اینگونه نبوده است. نمایندگان بیشتر وقت خودش را برای عزل و نصب مدیران می‌گذارند که وظیفه ذاتی نماینده نیست.

مدیرکل سابق کمیته امداد افزود: امروز مشکلات مردم تورم و گرانی بیکاری است و در خانه ملت باید به اینها رسیدگی کنند و برنامه ۴ ساله بدهد.

وی با اشاره به اینکه آذری زبان است، اظهار کرد: همسرم اهل صومعه سرا است و از لحاظ اقتصادی متوسط به پایین هستیم و بنده خودم پس از فوت پدر تحت پوشش کمیته امداد شدم.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات با تاکید بر لزوم شفاف سازی اموال و دارایی کاندیداها اظهار کرد: در زمان مدیرکلی مستأجر یکی از کارشناسان اداره بودم و الان خانه‌ای ۱۰۰ متری در نزدیکی مسکن مهر خریداری کرده ام و ماشینی که بر آن سوار می شوم در ابتدا پراید بود و اکنون ۴۰۵ است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
پیشرفت ۳۴درصدی پروژه های طرح میثاق رشت/ حمایت استاندار گیلان از پروژه های مدیریت شهری رشت/ تیرهای برق رها شده در خیابان ها موجب خسارت به شهروندان می شود/ معابر رشت نیمه خاموش هستند
با تغییر عملکرد پزشکان فرهنگ مصرف دارو در مردم تغییر خواهد کرد
گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
بازدید معاون تعزیرات حکومتی استان گیلان و هیئت همراه از انبار مرکزی اموال تملیکی استان
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
برگزاری مزایده فروش ۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیاری ریالی املاک و مستغلات در استان گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.