صفیر گیلان؛مدیر کل نوسازی، توسعه‌ و تجهیز مدارس استان گیلان از انجام برنامه‌ی بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان از چندین پروژه‌ی نیمه تمام و در دست ساخت گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛ مهندس علی دقیق در سفر یکروزه به شهرستانهای شفت، فومن و صومعه‌سرا به همراه مهندس کیوان بارفروشنده رودسری معاون اجرایی و نظارت، مهندس ابراهیم اعصاری‌فرد سرناظر مناطق یاد شده، مهندس سیدیاسر پرهیزکار و مهندس صراف‌زاده ناظران تاسیسات و همچنین مهندس کشوردوست و مهندس عسکری ناظران ابنیه از پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست ساخت شهرستانهای شفت، فومن و صومعه‌سرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.


گفتنی است مهندس علی دقیق در این روز از پروژه‌های مدرسه‌سازی «شهید امینی مرخال شفت»، پروژه‌ی شش کلاسه‌ی «شهید یزدانی جیرده شفت»، پروژه‌ی ۹کلاسه‌ی «حضرت رقیه صومعه‌سرا»، پروژه‌ی استخر «دکتر حسابی شفت»، پروژه‌ی «پورنصیری گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا»، سالن ورزشی «امام جعفر صادق گشت فومن»، پروژه‌ی «شهید بهشتی گشت فومن» و پروژه‌ی عظیم «داوری صومعه‌سرا» بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت و تکمیل این پروژه‌ها قرار گرفت.

گفتنی است مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در جریان این بازدید دستورات لازم برای سرعت عمل و دقت نظر در اجرای این پروژه‌ها را صادر نمود.