صفیر گیلان :فرماندار شهرستان فومن با مورد توجه قرار دادن این که مدیریت باید به نحوی باشد که آسیبی به مردم وارد نشود، خواستار دقت نظر مردم درخصوص آمادگی در شرایط آغاز فصل سرما و بارندگی شد

به گزارش صفیر گیلان ازفومن، فرامرز مرجانی فرماندار فومن در روز شنبه ۲۳ دی در جلسه کارگروه مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: پیش بینی های هواشناسی حاکی از کاهش دما و افزایش بارندگی است.

وی با تاکید بر این که دستگاه های متولی باید به فکر پیشگیری از هر گونه بحران احتمالی باشند، خواستار تمرین و حفظ آمادگی دستگاه های مسئول برای شرایط آب و هوایی جدید شد.

فرماندار شهرستان فومن با مورد توجه قرار دادن این که مدیریت باید به نحوی باشد که آسیبی به مردم وارد نشود، خواستار دقت نظر مردم درخصوص آمادگی در شرایط آغاز فصل سرما و بارندگی شد.

مرجانی گفت: جهاد کشاورزی با نظارت بر فعالیت دامداری ها و مرغداری ها، تمهیدات لازم را جهت مطلع سازی این واحد‌های تولیدی برای تغییرات جوی داشته باشند.

وی با مورد توجه قرار دادن ضرورت هشیاری شرکت های برق، گاز و آب و فاضلاب، بر اهمیت آمادگی و خدمات رسانی مستمر این سه شرکت به مردم تاکید کرد.

مرجانی فرماندار شهرستان، درخصوص احتمال جابجایی مسافران و گردشگران زمستانی در مسیر ماسوله، خواستار آمادگی نیروی انتظامی، پلیس راهور، اداره راهداری و همچنین شهرداران شد.

وی وظیفه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در ایام سرما، به ویژه بارش برف، مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار می رود راهداران شهرستان در تمام نقاط فومن حضور فعالانه داشته باشند.

فرماندار شهرستان درخصوص هرگونه تعطیلی احتمالی متذکر شد: تصمیم گیری ها توسط متولیان انجام و اطلاع رسانی خواهد شد و مدیران محترم واحد‌های آموزشی از تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی خودداری کنند.

مرجانی ضمن تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت نانوایی ها و لزوم موجود بودن سوخت جایگزین، خواستار حصول اطمینان از خدمات رسانی مستمر و پخت و ارائه نان به مردم شد.